קטגוריות » עסקים וכלכלה » מיומנות בין אישית ( עסקים וכלכלה מיומנות בין אישית בחנות הספרים)


1.
הכרך הראשון של משפט מינהלי עוסק בשתי סוגיות מרכזיות: סמכויות המינהל הציבורי והליכי החקיקה המינהלית (חקיקה המשנה). במסגרת הסוגיה הראשונה נבחנות הסמכויות השונות של רשויות המינהל: סמכויות חקיקה ושפיטה; סמכויות רשות וחובה וסמכויות עזר. כן נדון עקרון חוקיות המינהל. הסוגיה השנייה מתרכזת בהליכי החקיקה המינהלית בכל הנוגע להתקנת תקנות....

2.
3.
כאשר אנו מדברים, מוסיף גופנו אותות ושדרים משלו, המרמזים לעיתים על כוונה שונה מזו שביטאנו בדברינו. המסרים הלא - מילוליים שאנו משדרים משפיעים על הרושם שאנו יוצרים, על יחסם של אחרים אלינו ועל יכולתנו להשפיע. נילי וגבריאל רעם, בספרם "לא הכל דיבורים", מלמדים אתכם איך לגלות את סודות תנועות הגוף ותנוחותיו כביטוי לכוונות, עמדות ורגשות ...

4.
"בניגוד לסברה הרגילה, הרגעים הכי טובים בחיינו לא מתרחשים בעתות של חוסר פעילות, פתיחות ושלווה – אף שגם חוויות כאלה עשויות להיות מהנות, אם עבדנו קשה להשיגן. הרגעים הטובים ביותר מתרחשים בדרך כלל כשהגוף והנפש שלנו נמתחים עד קצה יכולתם במאמץ שנובע מרצוננו החופשי להשלים מלאכה קשה ורבת ערך. חוויה מיטבית היא משהו שאנו עושים. חוויות אלה א...

5.
קוראים יקרים, הספר שבידיכם, מבוסס על מחקרי עומק, הבוחנים סיבות וגורמים להצלחה וכישלון בשירות הלקוחות. המחקרים נערכו בקרב חברות רבות, בתשע - עשרה מדינות ברחבי העולם. הספר החדשני מאת דייויד פרימאנטל, מספק כלים לכל מנהל, עובד וארגון החפצים לגלות מהי אותה חוליה חסרה, אשר מציאתה תאפשר מתן שירות יוצא מהכלל. הספר אינטליגנציה בשירות הלקוח...

6.
יכול מאוד להיות שאת העסקה הבאה שלך תסגור בזכות הפלת עט לרצפה. כמעט בטוח שאחרי קריאת ספר זה ויישום העקרונות המופיעים בו, התקשורת העסקית שלך תשתפר בצורה ניכרת. ספר זה עוסק בשפת גוף מההיבטים העסקיים שלה, ומספק מגוון כלים מעשיים להשפעה חיובית ויצירת שינוי. ההסברים התמציתיים מלווים באיורים משעשעים ומאירי עיניים של פיליפ פקר, והתרגיל...

7.
הגיע הזמן לשפר את כישורי ניהול המשא-ומתן שלכם ובידכם הספר שיסייע לכם לעשות זאת! ניהול משא-ומתן הוא מיומנות הדרושה לכל אדם כדי להשיג יותר: למכור יותר, להפחית עלויות, לנהל טוב יותר, לחזק מערכות-יחסים- כדי להצליח! ג`ים תומס יראה לכם כיצד בדיוק משיגים המצטיינים במו"מ פתרונות חיוביים ובני קיימא המניבים רווחים, ביצועים ומערכות-יחסים....

8.
מה הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות כשמגיעים לאירוע, חברתי או עסקי? איך מניעים לפעולה קהל או לקוחות בצורה הטובה ביותר? מה עושים כשמישהוא בקהל מריע לכם או כשלקוח קוטע אתכם באמצע שיחת מכירה? איך תמתגו את עצמכם כמומחים בתחומכם, בצורה מהירה, היעילה והמשכנעת ביותר? מה הם הטריקים הקטנים שמובילים למכירות הגדולות של העסקים המצליחים? מדוע ...

9.
ספר זה, שנושאו ניהול, מתאר מה עושה המנהל המצליח וכיצד הוא עושה זאת. מדי יום ביומו, כמעט על כל צעד ושעל, אתה נתקל באנשים: עובדים הכפופים לך, עובדים בעלי מעמד שווה לשלך וממונים. בכל יום מתעוררות מחדש שאלות שאת התשובה עליהן תמצא בספר זה. כיצד תהפוך למנהיג - בישיבה או במשרדך שלך? מה בדיוק עליך לומר ולעשות כאשר אתה מפטר את אחד העובדים? וכשא...

10.
11.
משא ומתן מוצלח הוא ספר תמציתי וקריא, בו ניתנים כלים, שבאמצעותם יכול כל אחד להשיג עסקה טובה יותר. זהו ספר מעשי, שיש בו שפע של מידע, הכתוב בצורה נוחה לעיון. הוא מומלץ לכל אותם אנשים, המעוניינים ללמוד את העקורונות הבסיסיים לניהול משא ומתן, או לכאלה המעוניינים לשפר את מיומנויותיהם. לרוברט בי. מאדוקס יש יותר מעשרים שנות ניסיון במגוון משר...

12.
יצד להיות יעל יותר בעבודה ובבית מה המכנה המשותף לאנשים במקום העבודה, לבן או בת-הזוג ולילדים בבית וללווייתן שמשקלו חמש טונות? הרבה יותר ממה שאתם מעלים על דעתכם, כך חושבים קן בלנצ`רד, יועץ לעסקים ומחבר רבי-המכר, ושותפיו לכתיבת ספר זה, אנשי המרכז לפעילות ולמופעים ימיים ``עולם הים (Sea World)`` באורלנדו שבארצות-הברית. בספר חדש ומרגש זה, המעור...

13.
לראשונה בעברית! ספר יעיל ותכליתי על נימוסים והליכות בעולם העסקים. מדריך חובה לכל מי ששואף לצבור יתרונות בעולם העסקים התחרותי, המקומי והבינלאומי; מדריך מעשי לכל מי שמעוניין ללטש ולהבריק את התדמית העסקית שלו ושל בית העסק שלו. מדריך מרוכז לכל מי שמחפש עמות מועליות כיצד לקדם את עצמו בזירת העסקים. תמי לנצוט ליבוביץ, יועצת תדמית והלי...

14.


©2006-2017 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ