תקציר הספר
מהדורה שלישית ערוכה ומתוקנת


משימות החינוך כיום, החינוך כהמשך פעולתן של ישויות עילאיות. הרמוניה בנשימה, בערות ובשינה. הדימוי כהשתקפות, הרצון כנבט, סימפטיה ואנטיפטיה, רגש זיכרון ודמיון. עצבים - דם. החלוקה לשלש של האדם. האדם כמביא חיים לאדמה. הגאומטריה כהשתקפות של תנועות קוסמיות. ישותו בעלת תשעת המרכיבים של האדם. צורות חינוך סוציאליסטיות. חינוך הלך הנפש. בניית הרצון. התפתחות מוסרית. קשר הרגש לחושים, לרצון ולהכרה. חיי האני בחשיבה ,רגש ורצון. כוחות הנפש בילד ובקשיש.שכחה וזיכרון בקשר עם יקיצה והירדמות. בניית זיכרון באמצעות הרגלי חיים. שנים עשר החושים. מסקנה, שיפוט ומושג. מושגים חיים.מטמורפוזה של עצמות השדרה ועצמות צינוריות. תורת אבולוציה חומרנית. חינוך להתעוררות. חלב אם. הוראה אמנותית. קידום ובלימת גדילה. הקשר של הגדילה לדמיון וזיכרון. הראש ועולם החיות. מערכת החזה ועולם הצומח. מהות המחלות. נשימה ותזונה. העצמות והשרירים והקשר עם ממלכת המינרלים. שינה, התעמלות, עבודה אינטלקטואלית. הגרוגרת, השפה והדקדוק. על תנאי חייו של המורה.


הקורא עיר הקורא מתי
לימי אורטל לפני 10 חודשים מענה

רשימות קריאה בהן מופיע ידע האדם - כבסיס לתורת החינוך
למכירה- ספרי התפתחות אישית, רוחניות, מיסטיקה | תמרה בת מר"ג, פרדס חנה, זכרון יעקב רמלה ומשלוחים רשימת הקריאה עודכנה לפני חודש


גן ילדים אנתרופוסופי - שיטת ולדורף
מרי-לואיזה קומפני
רודולף שטיינר וספרים נוספים ברוח האנתרופוסופיה - למכירה | תמרה בת מר"ג, פרדס חנה, זכרון יעקב רמלה ומשלוחים רשימת הקריאה עודכנה לפני חודש


פרסומת

רודולף שטיינר (סופר על המוקד)
רודולף שטיינר (גרמנית: Rudolf Steiner) ‏(27 בפברואר 1861 - 30 במרץ 1925), היה פילוסוף, מורה רוחני ואדריכל אוסטרי, מייסד האנתרופוסופיה. נולד בקראלייביצה (Kraljevica) שבאימפריה האוסטרית (כיום קרואטיה). בן להורים בני מעמד הביניים, אביו היה מנהל תחנת רכבת, את השכלתו רכש שטיינר בווינה שם למד בבית ספר ר... המשך לקרוא






©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ