![]() |
|
|
תקציר הספר
מהתוכן: מלות הקדמה: ד"ר חנן ברין. פתח דבר. מבוא. השליש הראשון: הציץ ונפגע. חווית החגיגה. השיעור הראשי. המערך הלימודי. מטרת המעשה החינוכי. החינוך המוזיקלי. אוריתמיה- צלילים הנראים לעין. עיצוב דיבור. ציור ורישום. האסיפה השבועית. דרכי מינהל. מחנך הכיתה. מבנה הדמות האנושית. בין הורים. במחיצת בני הנעורים. השליש השני: שבע השנים הראשונות. ה'אני' המתעורר. גן הילדים. הוראת הקריאה והכתיבה. השביעון השני. שפת הדמיון. כוח הזיכרון. הסיפור היומי. רשמים בשיעורים. תוכנית הלימודים של ביה"ס וולדורף. השביעון השלישי. ה'אני' בגיל הנעורים. החשיבה וכוח השיפוט. דרכי החינוך בגיל הנעורים. תכנים לימודיים. רשמים מן השיעורים. תעודות הערכה. השלישי האחרון: חינוך סועד ומקדם. המקבילה השלישית בביה"ס וולדורף. עבודות גמר בכיתה י"ב. יוזמות פדגוגיות. החוויה הדתית בחינוך. הרהורים. שעת פרידה. סוף דבר.
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים