המדיה החברתית - המנוע החדש להצלחה עסקית / גרי ויינרצ'ק

המדיה החברתית

המנוע החדש להצלחה עסקית

גרי ויינרצ'ק

Crush It !

יצא לאור ע"י הוצאת מטר, בשנת 2011, מכיל 160 עמודים, תירגום: אסתי וכטל. עסקים וכלכלה » סיפורי הצלחה







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
1529 התעניינו בספר


תקציר הספר
בואו לעשות כסף מהחלום שלכם!
יש לכם תחביב שהייתם רוצים לעסוק בו כל היום? אולי רעיון טורדני כלשהו שלא נותן לכם מנוח? זה הזמן להפוך את התשוקה למקור הכנסה... בספרו המדיה החברתית ילמד אתכם גרי ויינרצ'ק איך לרתום את העוצמה של האינטרנט כדי להפוך את מה שמעניין אתכם באמת לעסק אמיתי.

גרי השקיע שנים בבניית העסק המשפחתי - חנות יין קטנה שאותה הפך לעסק מוביל בשוק האמריקני כולו. יום אחד הוא הפעיל מצלמת וידיאו, ובאמצעות הסודות שהוא חושף בספר בנה מותג אישי משלו ועשה מהפך בחייו ובפוטנציאל ההכנסות שלו. המדיה החברתית הוא ספר ההדרכה האולטימטיבי לעסקים המודרניים.


הקורא עיר הקורא מתי
איתי 9 רמת גן לפני 8 שנים ו-5 חודשים מענה
sssssssssbv חדרה לפני 13 שנים ו-11 חודשים מענה
lmoty33 גבעתיים לפני 8 שנים ו-9 חודשים מענה
קטיה באר שבע לפני 6 שנים ו-1 חודשים מענה

רשימות קריאה בהן מופיע המדיה החברתית - המנוע החדש להצלחה עסקית

על קודמי הגדולים [כרך א']
גארי קספארוב
סדר על המדף: עיון | דידי בת 42 מקרית עק' רשימת הקריאה עודכנה שלשום


פרסומת







©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ