תקציר הספר
ספר זה מספק הדרכה חשובה לאנשי מקצוע בבית הספר, הנתקלים בתופעה של הפרעות קשה עם היפראקטיביות בכל שכבות הגילים. ספר מקיף ומעשי זה כולל כלי הערכה ודפי רישום.
בספר מודגשת גישת גישת התערבות המבוססת על עבודת צוות, בפרקים המציעים הנחיות מבוססות מחקר ל:
* זיהוי והערכת ילדים עם ADHD וילדים בסיכון.
* הבנת קשיי הלמידה הקשורים להפרעה זו.
* פיתוח תכנית התערבות ותמיכה כוללת לכל תלמיד.
* יישום אסטרטגיות תמיכה התנהגותיות, לימודיות וחברתיות בכיתה.
* ניטור השימוש בתרופות ושיתוף פעולה יעיל עם רופאים.
* ניהול התערבויות קשורות, כגון הכשרת הורים.

ד"ר ג´ורג´ ג´יי. דופול הנו פרופסור ומרכז המחלקה לפסיכולוגיה חינוכית באוניברסיטת ליי, ארצות הברית.
ד"ר גארי סטונר הנו פרופסור ומנהל תוכנית הפסיכולוגיה החינוכית בבית הספר לחינוך באוניברסיטת מסצ´וסטס, אמהרסט, ארצות הברית.


הקורא עיר הקורא מתי
morchalfon ירושלים לפני 10 שנים ו-8 חודשים מענה
בילי מצפה הילה לפני 13 שנים ו-10 חודשים מענה

רשימות קריאה בהן מופיע ADHD בבתי הספר - אסטרטגיות הערכה והתערבות
חינוך ואוריינות | נינה בת מתל-אביב,ר'ג,גבעתיים,מכבים רעות,משלוחים עד הבית באיזור גוש דן רשימת הקריאה עודכנה לפני 8 שעות

פסיכולוגיה | סוציולוגיה | פסיכואנאליזה | תרפיה ושיטות טיפול אלטרנטיביות | נינה בת מתל-אביב,ר'ג,גבעתיים,מכבים רעות,משלוחים עד הבית באיזור גוש דן רשימת הקריאה עודכנה אתמול


פרסומת







©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ