אסטרטגיה של יתרון תחרותי - הגישה השיווקית / מיכאל פרי

אסטרטגיה של יתרון תחרותי

הגישה השיווקית

מיכאל פרי

יצא לאור ע"י הוצאת מיצוב, בשנת 1991, מכיל 454 עמודים, עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום







ספר מעולה דירוג של חמישה כוכבים
5
100% בנים
2 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:59
2532 התעניינו בספר


תקציר הספר
אסטרטגיה של יתרון תחרותי הגישה השיווקית מאת מיכאל פרי 454 עמודים הבנך כללי המשחק הבנת התהליך האסטרטגי ניהול המשחק תכנון המשחק הבנת כללי ההמשחק הבנת הלקוחות בשוק הצרכן והלקוחות המערך השיווקי ללכי התחרות יתרון תחרותי ניהול המשחק תקיפת מתחרים תכנון המשחק תכנמון בארגונים מיוחדים מפתח עניינים לפי נושאים לפי שמות חברות לפי קבוצת מוצרים


הקורא עיר הקורא מתי
איתי 9 רמת גן לפני שנה ו-10 חודשים מענה
רועי Ramat Gan לפני 5 שנים ו-1 חודשים מענה

רשימות קריאה בהן מופיע אסטרטגיה של יתרון תחרותי - הגישה השיווקית
עסקים | כלכלה | קריירה | יזמות | ניהול ושיווק | נינה בת מתל-אביב,ר'ג,גבעתיים,מכבים רעות,משלוחים עד הבית באיזור גוש דן רשימת הקריאה עודכנה לפני 23 שעות

ספרי עיון | נינה בת מתל-אביב,ר'ג,גבעתיים,מכבים רעות,משלוחים עד הבית באיזור גוש דן רשימת הקריאה עודכנה לפני 23 שעות


פרסומת

לקט ספרים מאת מיכאל פרי
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של מיכאל פרי






©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ