![]() |
ניהול הפרסום - כרך ב' יחידות 6-4החלטות מסר וגישות יצירתיות,החלטות מדיה,מדידת השפעהיעקב הורניק & יהושע ליברמןניהול הפרסום ב |
|
תקציר הספר
כרך ב. יחידה 4. החלטות מסר וגישות יצירתיות --
יחידה 5. החלטות מדיה -- יחידה
6. מדידת השפעת הפרסום.
יחידה 5. החלטות מדיה -- יחידה
6. מדידת השפעת הפרסום.
הקורא | עיר הקורא | מתי | |
---|---|---|---|
aviya | tel aviv | לפני 12 שנים ו-10 חודשים | מענה |
רשימות קריאה בהן מופיע ניהול הפרסום - כרך ב' יחידות 6-4 - החלטות מסר וגישות יצירתיות,החלטות מדיה,מדידת השפעה - ניהול הפרסום # ב
למכירה עד 20 ש'ח
|
נינה
בת מתל-אביב,ר'ג,גבעתיים,מכבים רעות,משלוחים עד הבית באיזור גוש דן
רשימת הקריאה עודכנה לפני 3 שעות
עסקים | כלכלה | קריירה | יזמות | ניהול ושיווק
|
נינה
בת מתל-אביב,ר'ג,גבעתיים,מכבים רעות,משלוחים עד הבית באיזור גוש דן
רשימת הקריאה עודכנה לפני 15 שעות
פרסומת
לקט ספרים מאת יעקב הורניק
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של יעקב הורניק
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים