22 חוקי הברזל של השיווק / אל ריס

22 חוקי הברזל של השיווק

אל ריס

יצא לאור ע"י הוצאת מטר, מכיל 154 עמודים, עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום







ספר טוב דירוג של ארבעה כוכבים
4.333
67% בנים
2 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:56
6966 התעניינו בספר

תקציר הספר
אל ריס וג'ק טראוט, המחברים של רבי-המכר "מלחמות השיווק" ו"שיווק במהופך", נעזרו בארבעים שנות הניסיון שלהם בשיווק כדי להגדיר את הכללים החשובים ביותר החלים על עולם זה.

עתה, לראשונה, הם מרכזים בספר אחד 22 אמצעים וחוקים שעליהם חברות קמות ונופלות. המחברים בוחנים את מסעי השיווק שהצליחו ואת אלה שנכשלו, ומתארים מדוע הצליחו חברות להתבלט מן השאר ולהפוך לגופי-ענק ומאידך, מדוע היו רעיונות טובים שמעולם לא הגשימו את הציפיות שתלו בהם. והם מעלים רעיונות משלהם, כיצד אפשר להצליח יותר. דוגמאות של כמה מחוקי הברזל:

חוק הסולם: גם אם לא הפכת למספר 1, הקרב אינו אבוד. לעיתים מוטב להיות זנב לאריות מאשר ראש לשועלים - רק אז תוכל לעמוד מקרוב על החולשות של המתחרים העולים עליך.

חוק הרחבת הקווים: אם ברצונך להיות הכל בשביל כולם, סופך שתסתבך. חברות שהתרחבו מעבר ליכולתן מאבדות תמיד נתח שוק.

חוק גילוי הלב: אם ברצונך להיראות טוב יותר בעיני קהל המטרה שלך - ספר לצרכן מה הבעיה שלך, ציין את הנקודות השליליות והיה כן כלפיו.

בגילוי-לב ובסמכותיות, משתפים אל ריס וג'ק טראוט את הקורא בכללים המבטיחים הצלחה מובטחת בעולם השיווק הבינלאומי.


הקורא עיר הקורא מתי
שמש חדרה לפני 10 שנים ו-5 חודשים מענה
אמנון רמת גן לפני 9 שנים ו-9 חודשים מענה


פרסומת



התחיל לקרוא לפני שנתיים








©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ