|
|
|
תקציר הספר
בימי קדם היה האמן "שליח האלים". כאשר השחקן היווני נשם, הוא היה מסוגל להתרומם לרמת השראה וחשיבה, וכשנשף - היה יכול להוציא לחלל את כוח רצונו המחוזק. האם יוכל גם השחקן בן־זמננו להיות שליח באמצעות יכולת התיאור והמשחק שלו?
המתעניינים באיכות המילה הדבורה, במשחק או בעתידו של התיאטרון יקבלו בברכה את שחרור השחקן, המפתח ניסיון לחדש את פניה של המפתח ניסיון לחדש את פניה של אמנות התיאטרון. פיטר ברידג'מונט אינו מסתפק בתיאורי דמויות ובפרשנות דרמטית בלבד אלא מתרכז באיכויות האזוטריות הנשכחות של המשחק. בהסתמך על השקפת רודולף שטיינר על דיבור ועל דרמה, מספק ברידג'מונט יסוד חדש ל"שחרור" אמתי של השחקן בן־זמננו.פיטר ברידג'מונט למד בבית הספר לדרמה "גילדהול" והיה שחקן מקצועי במשך עשר שנים בווסט אנד בלונדון ובסיבובי הופעות. הוא שיחק בסרטים, ברדיו ובטלוויזיה. את ברברה, אשתו, פגש בלהקת סדנת התיאטרון, ושניהם המשיכו ללמוד בבית הספר לעיצוב הדיבור בלונדון. בשנת 1975 פתחו את בית הספר למשחק כריסליס בבלהם, בדרום לונדון.
המתעניינים באיכות המילה הדבורה, במשחק או בעתידו של התיאטרון יקבלו בברכה את שחרור השחקן, המפתח ניסיון לחדש את פניה של המפתח ניסיון לחדש את פניה של אמנות התיאטרון. פיטר ברידג'מונט אינו מסתפק בתיאורי דמויות ובפרשנות דרמטית בלבד אלא מתרכז באיכויות האזוטריות הנשכחות של המשחק. בהסתמך על השקפת רודולף שטיינר על דיבור ועל דרמה, מספק ברידג'מונט יסוד חדש ל"שחרור" אמתי של השחקן בן־זמננו.פיטר ברידג'מונט למד בבית הספר לדרמה "גילדהול" והיה שחקן מקצועי במשך עשר שנים בווסט אנד בלונדון ובסיבובי הופעות. הוא שיחק בסרטים, ברדיו ובטלוויזיה. את ברברה, אשתו, פגש בלהקת סדנת התיאטרון, ושניהם המשיכו ללמוד בבית הספר לעיצוב הדיבור בלונדון. בשנת 1975 פתחו את בית הספר למשחק כריסליס בבלהם, בדרום לונדון.
רשימות קריאה בהן מופיע שחרור השחקן
מחזות | תיאטרון | קולנוע
|
נינה
בת מתל-אביב,ר'ג,גבעתיים,מכבים רעות,משלוחים עד הבית באיזור גוש דן
רשימת הקריאה עודכנה לפני שבועיים
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים