סת גודין

סת גודין

סופר


1.
"אני מאמין שהדרך היחידה לחולל שינוי היא לראות ולהבין באמת את האנשים שעליהם אתם מבקשים להשפיע. ברגע שהם ירגישו שיש חיבור אמיתי, הם ישמחו לעזור לכם להפיץ את המסר."   זה למעלה מעשרים שנה סת גודין - אחד מאנשי השיווק המובילים בעולם וסופר השיווק הנמכר בעולם – מהווה השראה למיליוני יזמים, מנהלים ואנשי שיווק בכל הדרגים. כעת הוא מגיש לראשונה את מהות חכמתו השיווקית, באריזה אחת נגישה ונצחית.   בלב משנתו עומד הרעיון שמשווקים מעולים לא משתמשים בלקוחות הקצה שלהם לשם מציאת פתרונות לבעיותיה של החברה שאותה הם משווקים. הם מפעילים תהליכים שיווקיים כדי לפתור את הבעיות של לקוחות הקצה. אנשי שיווק מעולים לא סתם עושים רעש, אלא מובילים לעולם טוב יותר, כי שיווק עוצמתי מבוסס על נדיבות, אמפתיה ועבודה רגשית.   בואו ללמוד כיצד לזהות את קהל היעד שלכם, לאמץ את הנרטיב שלו, לרכוש את אמונו, ולאחר מכן להעניק לו את הכלים והסיפורים שבעזרתם יוכל להגשים את יעדיו. לא משנה מה המוצר או השירות שלך, בעזרת תובנותיו, יכולת ההתבוננות הייחודית שלו ודוגמאות בלתי נשכחות, ספר זה ילמד אותך:   כיצד לשנות את אופן הצגת המוצר שלך לעולם על מנת ליצור אמון וקשר משמעותי עם קהל היעד שלך. אומנות המיצוב - להחליט לא רק למי המוצר או השירות שלך מיועד, אלא למי הוא לא מיועד. מדוע הדרך הטובה ביותר להשיג את יעדי השיווק שלך היא לעזור לאחרים להיות מי שהם רוצים להיות? מדוע זהו הזמן להפסיק לשקר ולחוש רגשי אשם בקשר לעבודתך. עד כמה השיווק נמצא בבסיסם של הסיפורים שאנו מספרים לעצמנו על מצבנו החברתי. התפקיד המפתיע של מתח ורגשות בכל החלטה על קנייה. בספר זה סת גודין ילמד אתכם לעשות שיווק שתוכלו להתגאות בו.   ב-2018 זכה איש השיווק סת גודין להיכנס להיכל התהילה של איגוד השיווק האמריקאי (AMA). היה זה שיאן של יותר משלושים שנות לימוד, הובלה, התחלה, שיתוף פעולה, כישלונות, אינטראקציה וחיפוש. סת מנהל את האתר TheMarketingSeminar, הסדנה האינטנסיבית שספר זה מבוסס עליה. הוא מחברם של שמונה-עשר רבי-מכר שתורגמו ליותר משלושים וחמש שפות, וכותב את אחד מהבלוגים הנקראים ביותר בעולם, seths.blog....

2.
סת גודין, אחד ההוגים העסקיים המובילים בעולם חוזר עם מדריך חיוני לחשיבה אסטרטגית בעולם מורכב המשתנה ללא הרף. בספר ייחודי ומעורר מחשבה זה, גודין משתף את הקוראים בתובנות על אסטרטגיה באמצעות שורה של הערות והרהורים רבי עוצמה שיעצבו מחדש את האופן שבו אתם ניגשים לבעיות, מקבלים החלטות ויוצרים שינוי. "יצירת המחר באמצעות החזרה על האתמול איננה דרך מועילה לפרוץ קדימה". "כל אסטרטגיה דורשת מאיתנו לבחור. ואפשרויות הבחירה מצריכות אותנו לא פעם לומר 'לא' לדברים שהיינו יכולים לעשות אבל לא נעשה". זוהי אסטרטגיה הוא קלאסיקה מודרנית המזמנת נקודות מבט שתחזרו אליהן שוב ושוב. במקום לספק נוסחאות בסגנון צעד אחר צעד, גודין מציע דבר מה בעל ערך רב הרבה יותר: דרך חדשה לראות ולחשוב על האתגרים הניצבים בפניכם. בספר תגלו כיצד:- לזהות את קהל היעד שהוא הגרעין הקשה שלכם, ולבצע עבודה מיוחדת במינה שלא יוכל להתעלם ממנה- להבין את השפעת המערכות המעצבות את עולמנו- לתעדף חשיבה לטווח ארוך על פני סיפוק מיידי למי נועד הספר:- מנהיגים המעוניינים לחשוב עמוק יותר על השפעתם- יזמים שנמאס להם מן העצות העסקיות הקונוונציונליות- מובילי שינויים המבקשים טרנספורמציה מתמשכת בקריירה שלהם ובקהילתם- כל מי שחש תקוע במערכות מיושנות ומחפש נקודת מבט רעננה זוהי אסטרטגיה מתרגמת את המאמץ שלנו להשפעה. המסע שלכם לחשיבה טובה יותר מתחיל כאן. "בחתימת ידו הברורה והתמציתית מציג מומחה השיווק עצות מעשיות בלתי נשכחות לתכנון תוכניות חכמות יותר". – אדם גרנט, מחבר תחשבו שוב (בהוצאת מטר)...






©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ