יצחק ניר

יצחק ניר

סופר


» ספרים של יצחק ניר שנקראים עכשיו:

מיקרוגרפולוגיה : [מילון גרפולוגי לאותיות עבריות]
יצחק ניר
1.
הספר "האדם? עוסק בפיענוח דמות האדם בציורי ילדים ומבוגרים ממבט גרפולוגי - פסיכולוגי. זהו מילון מפורט ביותר בו כל קורא יכול לאבחן תכונות, רגשות, התייחסויות, דחפים ומעצורים, הבאים לידי ביטוי בציור. הקורא מסוגל לבחון את עצמו, אישיותו וכישוריו, ולהבין את הנקודות הבעייתיות בתחומים הרוחני, הרגשי, החברתי, הפסיכוסקסואלי, המיני והיישומי. ספר זה יעזור במיוחד לאנשי מקצוע, כמו: מורים, גננות, עובדים סוציאליים, גרפולוגים, פסיכולוגים ופסיכיאטרים, המאבחנים את ציורי דמות האדם של ילדים או מבוגרים. זהו ספר מעמיק, המיועד לכל המעוניינים להבין את רזי הנפש של האדם. המחבר יצחק ניר (וינינגר) עוסק מזה 30 שנה בתחומי הגרפולוגיה והגרפותרפיה, בייעוץ גרפולוגי למורים והורים באבחון מצבי מצוקה בקרב ילדים ובני נוער; וכן בהתאמת כוח - אדם למפעלים, למוסדות ולישובים. יצחק ניר מרצה באוניברסיטאות, בקתדרות עממיות, במכללות ובבתי ספר. הוא עוסק במחקרים מדעיים בתחום הגרפולוגיה החברתית והרפואית....

2.
מילון גרפולוגי לאותיות עבריות, חלק א` אותיות א-ל בבית-הספר מלמדים אותנו כתיבה תמה, שאותה אנו מנסים לחקות במדויק במאמץ רב. בסוף כיתה ג` ובתחילת כיתה ד`, משתלט הביטוי האישי, הספונטני, הייחודי, ומשתנות צורות האותיות בהתאם למידת השתלבותנו הרגשית והחברתית, או לפי עצמת הדחפים הבלתי נשלטים שבנו. מה עומד מאחורי הייחודיות? אם לימדו אותנו ``ל`` תקנית. מה יביעו אותיות כגון: ``ל`` נמוכה במיוחד, גבוהה במיוחד, עם לולאה מודגשת, ללא לולאה, בקו חלק ושוטף או בקו רועד, שבור? ועוד... בספר זה מצויים פירושים של 1638 אותיות שונות, מ``א`` ועד ``ת``, שיש בהן סטיות מהעיצוב התקני הנלמד. המחבר השתדל לפרש אותן מהבחינה הגרפולוגית - מהפן החיובי ומהפן השלילי. רוב האנשים ימצאו בספר זה את הדברים הנסתרים, המודעים והלוא מודעים על עצמם ועל קרוביהם. המחבר, יצחק ניר (וינינגר) עוסק מזה כ-30 שנה בתחומי הגרפולוגיה והגרפותרפיה, בייעוץ גרפולוגי למורה, להורה ולילד, באבחון מצבי מצוקה בקרב ילדים ובני נוער; וכן בהתאמת כוח-אדם למפעלים, למוסדות ולישובים. יצחק ניר מרצה באוניברסיטאות, בקתדרות עממיות, במכללות ובבתי ספר. הוא עוסק במחקרים מדעיים בתחום הגרפולוגיה החברתית והרפואית....

3.
מילון גרפולוגי לאותיות עבריות, חלק ב` אותיות מ-ת בבית-הספר מלמדים אותנו כתיבה תמה, שאותה אנו מנסים לחקות במדויק במאמץ רב. בסוף כיתה ג` ובתחילת כיתה ד`, משתלט הביטוי האישי, הספונטני, הייחודי, ומשתנות צורות האותיות בהתאם למידת השתלבותנו הרגשית והחברתית, או לפי עצמת הדחפים הבלתי נשלטים שבנו. מה עומד מאחורי הייחודיות? אם לימדו אותנו ``ל`` תקנית. מה יביעו אותיות כגון: ``ל`` נמוכה במיוחד, גבוהה במיוחד, עם לולאה מודגשת, ללא לולאה, בקו חלק ושוטף או בקו רועד, שבור? ועוד... בספר זה מצויים פירושים של 1638 אותיות שונות, מ``א`` ועד ``ת``, שיש בהן סטיות מהעיצוב התקני הנלמד. המחבר השתדל לפרש אותן מהבחינה הגרפולוגית - מהפן החיובי ומהפן השלילי. רוב האנשים ימצאו בספר זה את הדברים הנסתרים, המודעים והלוא מודעים על עצמם ועל קרוביהם. המחבר, יצחק ניר (וינינגר) עוסק מזה כ-30 שנה בתחומי הגרפולוגיה והגרפותרפיה, בייעוץ גרפולוגי למורה, להורה ולילד, באבחון מצבי מצוקה בקרב ילדים ובני נוער; וכן בהתאמת כוח-אדם למפעלים, למוסדות ולישובים. יצחק ניר מרצה באוניברסיטאות, בקתדרות עממיות, במכללות ובבתי ספר. הוא עוסק במחקרים מדעיים בתחום הגרפולוגיה החברתית והרפואית....

4.
5.
בבית - הספר מלמדים אותנו כתיבה תמה, שאותה אנו מנסים לחקות במדויק במאמץ רב. בסוף כיתה ג' ובתחילת כיתה ד', משתלט הביטוי האישי, הספונטני, הייחודי, ומשתנות צורות האותיות בהתאם למידת השתלבותנו הרגשית והחברתית, או לפי עצמת הדחפים הבלתי נשלטים שבנו. מה עומד מאחורי הייחודיות? אם לימדו אותנו "ל" תקנית. מה יביעו אותיות כגון: "ל" נמוכה במיוחד, גבוהה במיוחד, עם לולאה מודגשת, ללא לולאה, בקו חלק ושוטף או בקו רועד, שבור? ועוד... בספר זה מצויים פירושים של 1638 אותיות שונות, מ"א" ועד "ת", שיש בהן סטיות מהעיצוב התקני הנלמד. המחבר השתדל לפרש ואתן מהבחינה הגרפולוגית - מהפן החיובי ומהפן השלילי. רוב האנשים ימצאו בספר זה את הדברים הנסתרים, המודעים והלוא מודעים על עצמם ועל קרוביהם. המחבר, יצחק ניר (וינינגר) עוסק מזה כ30 - שנה בתחומי הגרפולוגיה והגרפותרפיה, בייעוץ גרפולוגי למורה, להורה ולילד, באבחון מצבי מצוקה בקרב ילידם ובני נוער; וכן בהתאמת כוח - אדם למפעלים, למוסדות ולישובים. יצחק ניר מרצה באוניברסיטאות, בקתדרות עממיות, במכללות ובבתי ספר. הוא עוסק במחקרים מדעיים בתחום הגרפולוגיה החברתית והרפואית....

6.
7.
יד המקרה מפגישה בכיר ישראלי ודיפלומטית זרה הצעירה ממנו בשנים רבות. אהבתם המאוחרת והכמעט בלתי אפשרית, מצמיחה לה אויבים. במסעם נחשפים גיבורי הסיפור, ואתם אנחנו, לסוגיות המשסעות את החברה בישראל. מסיפור האהבה העדין עולות תובנות משנות השקפת־עולם. מאז מלחמת ששת הימים אנו חיים ונלחמים על קיומנו, בארץ מוקפת מזרח־תיכון אלים וגועש. חמישים שנה של הליכה במעגל־קסמים אכזרי. מחר יישבר השרב — רומן ישראלי עתידי ומרתק, מציע פתרון חדש, מפתיע ומסעיר... יצחק ניר בן קיבוץ מרחביה. צייר, אוצר ויוצר. שירת כטייס קרב בחיל האוויר, קברניט באל־על ומפקח בטיחות בתעופה. פרסם מאמרים מקצועיים, מקאמות וסיפורים קצרים. ערך ועיצב את הספר "משיכה" (הוצאת כינרת). הציג בתערוכות רבות בארץ ובחו"ל. מופיע בקטלוגים, ספרי אמנות ואוספים. ציוריו מופיעים על עטיפות ספרים. www.yitzhak-nir.com מחר יישבר השרב הוא רומן עתידי סוחף. המציאות הישראלית משמשת במה למסע־גיבור משכנע, שסיומו מפתיע. כבדרך פלא, זו איננה עוד אחת מנבואות־הזעם השגרתיות, אלא סיפור מרתק ומרגש, שימשיך להעסיקכם עוד זמן רב לאחר סיום קריאתו. ואולי, באמת, מחר יישבר השרב... תא"ל מיל' יפתח ספקטור, לשעבר מפקדם בקרב של טייסות ובסיסים בחיל האוויר. סופר, יזם, ואמן. יצחק ניר בונה מחומרי המציאות הישראלית עלילה מרתקת וסוחפת, שבליבה סיפור אהבה מאוחרת וכמעט בלתי אפשרית. במבט מחוץ־לקופסה הוא מציע תובנות של להיות־או־לחדול במדינת ישראל. האם יהיו לגיבוריו העוז והכוח לשנות את כוון ההיסטוריה ולשבור את השרב? עדנה שבתאי – עורכת וסופרת, היא אלמנתו של הסופר יעקב שבתאי. ...מחר יישבר השרב נקרא בשקיקה ויש בו מתח פנימי קסום. המחבר, בעל ידיעה בתחומים מגוונים, מוביל אותנו ביד נאמנה דרך מציאות חלופית מרתקת, אל נגיעה דיסטופית־אפוקליפטית ישראלית, שאינה שייכת רק לעולם הפנטזיה והבדיון. יש להמשיך להגות ולהעמיק בה... פרופ' אהרן שי, היסטוריון וסופר. מופקד־הקתדרה לחקר מזרח־אסיה ע"ש שאול נ' אייזנברג. לשעבר רקטור אוניברסיטת תל אביב....

8.
מילון גרפולוגי לאותיות עבריות, חלק ב` אותיות מ-ת בבית-הספר מלמדים אותנו כתיבה תמה, שאותה אנו מנסים לחקות במדויק במאמץ רב. בסוף כיתה ג` ובתחילת כיתה ד`, משתלט הביטוי האישי, הספונטני, הייחודי, ומשתנות צורות האותיות בהתאם למידת השתלבותנו הרגשית והחברתית, או לפי עצמת הדחפים הבלתי נשלטים שבנו. מה עומד מאחורי הייחודיות? אם לימדו אותנו ``ל`` תקנית. מה יביעו אותיות כגון: ``ל`` נמוכה במיוחד, גבוהה במיוחד, עם לולאה מודגשת, ללא לולאה, בקו חלק ושוטף או בקו רועד, שבור? ועוד... בספר זה מצויים פירושים של 1638 אותיות שונות, מ``א`` ועד ``ת``, שיש בהן סטיות מהעיצוב התקני הנלמד. המחבר השתדל לפרש אותן מהבחינה הגרפולוגית - מהפן החיובי ומהפן השלילי. רוב האנשים ימצאו בספר זה את הדברים הנסתרים, המודעים והלוא מודעים על עצמם ועל קרוביהם. המחבר, יצחק ניר (וינינגר) עוסק מזה כ-30 שנה בתחומי הגרפולוגיה והגרפותרפיה, בייעוץ גרפולוגי למורה, להורה ולילד, באבחון מצבי מצוקה בקרב ילדים ובני נוער; וכן בהתאמת כוח-אדם למפעלים, למוסדות ולישובים. יצחק ניר מרצה באוניברסיטאות, בקתדרות עממיות, במכללות ובבתי ספר. הוא עוסק במחקרים מדעיים בתחום הגרפולוגיה החברתית והרפואית....

9.
הספר " האדם" עוסק בפיענוח דמות האדם בציורי ילדים ומבוגרים ממבט גרפולוגי-פסיכולוגי. זהו מילון מפורט ביותר בו כל קורא יכול לאבחן תכונות, רגשות, התייחסויות, דחפים ומעצורים, הבאים לידי ביטוי בציור. הקורא מסוגל לבחון את עצמו, אישיותו וכישוריו, ולהבין את הנקודות הבעייתיות בתחומים הרוחני, הרגשי, החברתי, הפסיכוסקסואלי, המיני והיישומי. המחבר יצחק ניר (וינינגר) עוסק מזה 30 שנה בתחומי הגרפולוגיה והגרפותרפיה, בייעוץ גרפולוגי למורים והורים באבחון מצבי מצוקה בקרב ילדים ובני נוער; וכן בהתאמת כוח-אדם למפעלים, למוסדות ולישובים. יצחק ניר מרצה באוניברסיטאות, בקתדרות עממיות, במכללות ובבתי ספר. הוא עוסק במחקרים מדעיים בתחום הגרפולוגיה החברתית והרפואית....

10.
11.
12.
427 עמודים.הספר " האדם" עוסק בפיענוח דמות האדם בציורי ילדים ומבוגרים ממבט גרפולוגי-פסיכולוגי. זהו מילון מפורט ביותר בו כל קורא יכול לאבחן תכונות, רגשות, התייחסויות, דחפים ומעצורים, הבאים לידי ביטוי בציור. הקורא מסוגל לבחון את עצמו, אישיותו וכישוריו, ולהבין את הנקודות הבעייתיות בתחומים הרוחני, הרגשי, החברתי, הפסיכוסקסואלי, המיני והיישומי.המחבר יצחק ניר (וינינגר) עוסק מזה 30 שנה בתחומי הגרפולוגיה והגרפותרפיה, בייעוץ גרפולוגי למורים והורים באבחון מצבי מצוקה בקרב ילדים ובני נוער; וכן בהתאמת כוח-אדם למפעלים, למוסדות ולישובים. יצחק ניר מרצה באוניברסיטאות, בקתדרות עממיות, במכללות ובבתי ספר.הוא עוסק במחקרים מדעיים בתחום הגרפולוגיה החברתית והרפואית....

13.
14.
15.
הספר "אדם" עוסק בפענוח דמות האדם בציורי ילדים ומבוגרים במבט גרפולוגי- פסיכולוגי. זהו מילון מפורט ביותר בו כל קורא יכול לאבחן תכונות, רגשות, התייחסויות, דחפים ומעצורים, הבאים לידי ביטוי בציור. הקורא מסוגל לבחון את עצמו, אישיותו וכישוריו, ולהבין את הנקודות הבעייתיות בתחומים הרוחני, הרגשי, החברתי, הפסיכו סקסואלי, המיני והיישומי. ספר זה יעזור במיוחד לאנשי מקצוע, כמו: מורים, גננות, עובדים סוציאלים, גרפולוגים, פסיכולוגים ופסיכיאטרים, המאבחנים את ציורי דמות האדם של ילדים ומבוגרים. זהו ספר מעמיק, המיועד לכל המתעניינים להבין את רזי הנפש של האדם. המחבר יצחק ני (וינגר) עוסק נזה 30 שנה בתחומי הגרפולוגיה וגרפו תרפיה, בייעוץ גרפולוגי למורים והורים באבחון מצבי מצוקה בקרב ילדים ובני נוער. וכן בהתאמת כוח אדם למפעלים, למוסדות לישובים. יצחק ניר מרצה באוניברסיטאות, בקתדרות עממיות, במכללות ובבתי ספר. הוא עוסק במחקרים רבים בתחום....

16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
יצחק נירמיקרוגרפולוגיהמ - תמילון גרפולוגי לאותיות עבריותחלק ב'בבית-הספר מלמדים אותנו כתיבה תמה, שאותה אנו מנסים לחקות במדויק במאמץ רב.בסוף כיתה ג' ובתחילת כיתה ד', משתלט הביטוי האישי, הספונטני, הייחודי, ומשתנות צורות האותיות בהתאם למידת השתלבותנו הרגשית והחברתית, או לפי עצמת הדחפים הבלתי נשלטים שבנו.מה עומד מאחורי הייחודיות? אם לימדו אותנו "ל" תקנית. מה יביעו אותיות כגון: "ל" נמוכה במיוחד, גבוהה במיוחד, עם לולאה מודגשת, ללא לולאה, בקו חלק ושוטף או בקו רועד, שבור? ועוד...בספר זה מצויים פירושים של 1638 אותיות שונות, מ"א" ועד "ת", שיש בהן סטיות מהעיצוב התקני הנלמד. המחבר השתדל לפרש אותן מהבחינה הגרפולוגית - מהפן החיובי ומהפן השלילי.רוב האנשים ימצאו בספר זה את הדברים הנסתרים, המודעים והלוא מודעים על עצמם ועל קרוביהם.המחבר, יצחק ניר (וינינגר) עוסק מזה כ-30 שנה בתחומי הגרפולוגיה והגרפותרפיה, בייעוץ גרפולוגי למורה, להורה ולילד, באבחון מצבי מצוקה בקרב ילדים ובני נוער; וכן בהתאמת כוח-אדם למפעלים, למוסדות ולישובים.יצחק ניר מרצה באוניברסיטאות, בקתדרות עממיות, במכללות ובבתי ספר. הוא עוסק במחקרים מדעיים בתחום הגרפולוגיה החברתית והרפואית....






©2006-2019 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ