ויקטוריה בוטנקו

ויקטוריה בוטנקו

סופרת


1.
מזונות צמחיים חיים ידועים משחר ההיסטוריה האנושית כמזון הבריא ביותר לאדם. והירקות העליים נחשבים למשובחים שבהם. ויקטוריה בוטנקו, שגרירת המזון הצמחי החי, מציעה להוסיף לתפריט היומי שלנו שייקים טעימים של ירקות עליים, שישפרו באופן דרמטי את בריאותנו. הספר כולל מתכונים טעימים של שייקים עשויים ירקות עליים הכוליים חסה, כרוב, עלי בייבי, סלרי, תרד, מנגולד, נענע, פטרוזיליה, כוסברה, בזיליקום, שמיר ועוד. באמצעות שילוב יצירתי של פירות שונים, מצליחה ויקטוריה לנטרל את טעמם המריר של הירקות העליים ולהפוך אותם לטעימים וערבים לחיך. שתיית מנה יומית אחת לפחות של שייק ירקות יחד עם הארוחות, מהווה דרך פשוטה וטעימה להינות מתכונות הריפוי שלו וגורמת לנו באופן טבעי להגביר את צריכת המזונות הצמחיים החיים. היא מתאימה במיוחד למי שאינו מקפיד על איכות התזונה שלו וגם לצמחוני או לטבעוני. סדרת השייקים הירוקים שמובאת בספר מאפשרת לכל אחד לספוג לגופו רכיבי תזונה חיוניים בדרך קלה וטעימה. זהו ספר חשוב ומבוסס מדעית, שמפרט את שפע הסגולות הבריאותיות של הירקות העליים: * ירקות עליים הם קבוצת המזון העיקרית שמתאימה בצורה המיטבית לדרישות התזונתיות של האדם * למרות הדעת הרווחת בציבור, בירקות עליים יש כמות נכבדה של חלבון וצריכה מגוונת שלהם יכולה לספק את כל החומצות האמיניות החיוניות לאדם * ירקות עליים הם המזון היחידי שראוי לצרוך אותו במשולב עם כל סוגי המזון האחרים, כמו פירות, ירקות עמילניים, דגנים, קטניות, מוצרי חלב, בשר ודגים * ירקות עליים מעודדים הפרשה של חומצת הקיבה, דבר שתורם לספיגה טובה יותר של רכיבי תזונה חיוניים מהמזון, כמו סידן, ברזל וויטמיני B וכתוצאה מכך למניעת מחלות, זיהומים ואלרגיות. * שתיית שייקים של ירקות גורמת להיעלמות תחושת הרעב וכך היא תורמת לירידה במשקל * שייקים של ירקות עליים מסייעים להורדת הכולסטרול ומחזקים את הלב * ירקות עליים הם מזונות יוצרי בסיסיות ותורמים בכך לבריאות טובה באמצעות איזון נכון של ה-pH בגוף ויקטוריה בוטנקו היא מרצה וסופרת אמריקאית הידועה כשגרירה נלהבת של מזון צמחי חי. היא מרואיינת ומרצה מבוקשת שמעבירה בכל העולם סדנאות לאכילה בריאה וטעימה....

2.
"מזון צמחי חי" הוא ספרה השני של ויקטוריה בוטנקו בעברית ובו היא מפרטת את היתרונות הרבים שקיימים באכילת מזון צמחי חי לעומת מזון מבושל. היא מדריכה אותנו, בעזרת 12 צעדים פשוטים, כיצד להיפטר מתלותנו במזון מבושל וכיצד לעבור בהדרגה לאכילת מזון צמחי חי. בסגנונה הסיפורי האישי והמיוחד היא סוקרת ממצאים מדעיים עדכניים על חשיבותה של תזונה צמחית לשמירה על הבריאות ואפילו לריפוי מחלות קיימות. בוטנקו מודעת היטב לקושי הנלווה לשינוי התזונתי לעבר מזון צמחי חי. היא חוותה זאת בעצמה ומשתפת את הקוראים במסקנותיה. לכן, היא מלווה אותנו יד ביד בסדרה של 12 צעדים מעשיים, פסיכולוגיים ורוחניים במעבר ממזון מבושל לעבר מזון צמחי חי. דרך סיפוריה האישיים תגלו את הסיבות העיקריות שמובילות את רובנו לבחור בתזונה לא-בריאה. בוטנקו מעוררת ומשיבה בספר זה על שאלות חשובות שמטרידות את כולנו, כמו מדוע אנו סובלים מאכילת-יתר וכתוצאה מכך מהשמנת-יתר? מדוע אנו חוזרים ובוחרים בדרך כלל במזונות הלא-בריאים? מדוע קשה לנו כל כך לרדת במשקל? בסגנונה המיוחד היא מובילה אותנו דרך מחקרים חדישים שמוכיחים עד כמה יכול מזון צמחי חי לתת מענה חיובי לשאלות חשובות אלה. בוטנקו משיאה לנו עצות יעילות ושיטות מוכחות ליצירת דפוסי אכילה בריאים ולשמירה עליהם. הידע והמומחיות שלה, הופכים את הספר למדריך יעיל ושימושי לחובבי מזון צמחי חי ולשוחרי אורח חיים בריא. הספר כולל גם שפע של מתכונים בריאים וטעימים. הספר מלא בעצות מעשיות שיסייעו לכם להתמודד ביום-יום עם השינוי התזונתי. הספר ילמד אותנו כיצד לעשות בחירה נכונה של מזונות כאשר אנו סועדים במסעדה, או כאשר אנו חוגגים באירוע חברתי עם אנשים נוספים. נלמד בו אפילו כיצד להתחמק בנימוס מעוגת השטרודל של חמותנו. "זהו ספרה השני של ויקטוריה בוטנקו, שהוצאת פוקוס השכילה לתרגמו לעברית. הספר מיוחד בכך שהוא מטפל בצורה בהירה וברורה בקושי הניצב בפני אדם הבוחר לשנות את תזונתו למזון צמחי חי. ויקטוריה בוטנקו, על סמך ניסיונה האישי שלה, של בני משפחתה ומכרים, מבהירה כל פרט בדרך המעבר הקשה ממזון מבושל וממכר, למזון חי, ומביאה פתרונות ברורים איך להתגבר על אותו קושי." ד"ר פנינה בר-סלע (Ph.D. ), מתוך ההקדמה לספר "ויקטוריה בוטנקו מודעת לעובדה שידע ומודעות בלבד לא מספיקים עבור מרבית האנשים כדי לעשות את השינוי המיוחל... באנושיות יוצאת דופן, היא לוקחת את הקורא ביד, עוזרת לו להתמקד במטרה ומלווה אותו דרך המכשולים. זה מה שהופך את הספר הזה לכה מיוחד." ד"ר ליליה פארין-סקיבינסקי ( (M.D. , מתוך ההקדמה לספר...


ספר מרתק! מומלץ בחום לכל שוחרי הבריאות למיניהם.. ולטבעונים,ולטבעונאים בפרט.... המשך לקרוא





©2006-2019 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ