» רשימות קריאה בהם מופיעים ספריו (13):
ספרים דיגיטליים שלי,
המלצות מהאינטרנט,
להשיג,
A16,
ספרי עיון ,
ספרי עיון בנושא עסקים וכלכלה ,
ספרי עיון בנושא פסיכולוגיה,
A16A,
ספרים שמכרתי,
ישלי,
A17a,
חדשים על מדף הספרים,
A9A,
עוד ...
|
1.
|
|
ש שתי דרכים עיקריות ללמוד שלושה דברים חדשים מדי שבוע:
1. לקרוא לפחות ספר אחד מדי שבוע, או כמה מאמרים, לבחון רעיונות ולגבש דעה.
2. לקרוא את המסקנות של מישהו שכבר עשה את זה.
הספר הזה מיועד לאנשים שמעדיפים את האופציה השנייה.
בכתיבה פשוטה וקולחת, עשירה בדוגמאות משלל תחומים ועולמות, משתף המחבר עשרות תובנות מקוריות ומחכימות, בחלקן אף מפתיעות, על שיפור עצמי, ניהול חכם של קריירה, איך להתמודד עם אתגרים וכישלונות וכיצד להגדיר הצלחה.
אליאב אללוף הוא שותף-מייסד בקרן הון סיכון הבין-לאומית Follow[the]Seed, מומחה לשיווק שליווה יותר ממאה מותגים בארץ ובחו"ל ושותף ב"לייק אנד שר", סוכנות משפיעני מדיה חברתית מובילה בישראל.
בעבר הקים וניהל את פעילות המדיה החברתית של העיתון גלובס ושל קבוצת רן רהב תקשורת, וכיהן בתפקידי שיווק ופיתוח עסקי בכירים בחברות טכנולוגיה בין-לאומיות. הוא בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים....
|
2.
|
|
אליאב אללוף, איש פלסטלינה בעולם של ברגים, הוא מומחה לשיווק וסטוריטלינג, מרצה, סופר ויועץ שליווה למעלה ממאה מותגים מובילים בארץ ובחו"ל, הן כעצמאי הן כמייסד ומנכ"ל של רהב מדיה מקבוצת רני רהב תקשורת ויחסי ציבור.
לפני כן הקים וניהל את פעילות המדיה החברתית של העיתון 'גלובס'.
בעבר כיהן אליאב בתפקידי שיווק ופיתוח עסקי בכירים באקסיס מובייל ובקומברס, ואף היה שותף-מייסד בקרן הון הסיכון הבינלאומית Follow[the]Seed.
את הקריירה שלו התחיל ככתב שוק ההון של 'גלובס' לחברות תקשורת, אינטרנט והייטק.
הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת שפילד, ותואר שני במנהל עסקים בינלאומי למנהלים, מתוכנית קלוג-רקאנטי של אוניברסיטת נורת'ווסטרן ואוניברסיטת תל אביב.
הוא גם משמש כמנהל המקצועי בקורס הסטוריטלינג במסגרת התוכנית להכשרת מנהלים באוניברסיטת רייכמן.
ספריו הקודמים, למה כדאי להיות לטובת הכריש? ו-מה למדו החברות המצליחות בעולם מסרטי המאפיה?, מבוססים על טורו הפופולרי "3 דברים שלמדתי השבוע", ונמכרים בכל חנויות הספרים המובילות....
|
3.
|
|
מה היה קורה אילו מסעדות היו מתנהלות כמו חברת תעופה? איך מייצרים מזל? מה טוב בדרך הקשה של איקאה, וולמארט ונוקיה? מה אפשר ללמוד מספרי ילדים סיניים? איך יראה המלון של הארלי דיווידסון? כיצד "משכנעים" את גנדי לככב בפרסומת? איך יכולה מלצרית לעשות כסף משוקולד? איך גורמים ללקוחות להקשיב לכם? ולמה כדאי לעבוד דווקא עם מי שלא זקוק לכם?
התשובות לשאלות אלו הן חלק נבחר משלושה דברים שאליאב אללוף למד מדי שבוע. בספר שלפניכם תמצאו עוד מאות תובנות מרתקות, מפתיעות ואף משעשעות על שיווק, מכירות, יזמות, ניהול ואסטרטגיה.
...
|
|