![]() |
|
|
תקציר הספר
מה היה קורה אילו מסעדות היו מתנהלות כמו חברת תעופה? איך מייצרים מזל? מה טוב בדרך הקשה של איקאה, וולמארט ונוקיה? מה אפשר ללמוד מספרי ילדים סיניים? איך יראה המלון של הארלי דיווידסון? כיצד "משכנעים" את גנדי לככב בפרסומת? איך יכולה מלצרית לעשות כסף משוקולד? איך גורמים ללקוחות להקשיב לכם? ולמה כדאי לעבוד דווקא עם מי שלא זקוק לכם?
התשובות לשאלות אלו הן חלק נבחר משלושה דברים שאליאב אללוף למד מדי שבוע. בספר שלפניכם תמצאו עוד מאות תובנות מרתקות, מפתיעות ואף משעשעות על שיווק, מכירות, יזמות, ניהול ואסטרטגיה.
התשובות לשאלות אלו הן חלק נבחר משלושה דברים שאליאב אללוף למד מדי שבוע. בספר שלפניכם תמצאו עוד מאות תובנות מרתקות, מפתיעות ואף משעשעות על שיווק, מכירות, יזמות, ניהול ואסטרטגיה.
פרסומת
אליאב אללוף (סופר על המוקד)
אליאב אללוף, איש פלסטלינה בעולם של ברגים, הוא מומחה לשיווק וסטוריטלינג, מרצה, סופר ויועץ שליווה למעלה ממאה מותגים מובילים בארץ ובחו"ל, הן כעצמאי הן כמייסד ומנכ"ל של רהב מדיה מקבוצת רני רהב תקשורת ויחסי ציבור.
לפני כן הקים וניהל את פעילות המדיה החברתית של העיתון 'גלובס'.
בעבר כי... המשך לקרוא
|
לקט ספרים מאת אליאב אללוף
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של אליאב אללוף
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים