בוקר אחד מוצאים את ג'ורג' הזקן שוכב מת באחו ירוק בגלנקיל שבאירלנד, ואֵת תקוע בגופו. "אתמול הוא עוד היה בריא," אומרת מוֹד ואוזניה רוטטות בעצבנות. "זה לא אומר כלום," עונה לה סֵר ריצ'פילד, "הוא הרי לא מת ממחלה. אֵת חפירה הוא לא מחלה." הדו-שיח הזה, תם וחכם כאחד, פותח חקירה בלשית מאומצת שנועדה לגלות מי רצח באכזריות שכזאת את ג'ורג', הרועה המסור ש
"אני לא חולקת על התרבות שלהם, רק על זה שהם מעמידים פנים, מתחזים וצבועים." הוא לא מתרגש: "כולם מעמידים פנים, איה, בלי זה העולם לא היה מתקיים. מראית עין היא דבר חשוב מאוד, היא מאפשרת לנו לחיות." פניו מתעננים לפתע: "כל אחד מסתיר משהו, אפילו מעצמו. אנשים מתחזים, שאף אחד לא יידע מי הם באמת, לא יחשוד כמה כואב. ראית פעם איך נראה חילזון בלי הבית של
המזוודה הינו סיפור מסע של משפחה ישראלית, הפוגשת גורו הודי מואר בהרצאה בישראל. בעקבות המפגש קורים להם ניסים והרפתקאות מופלאות. הם אורזים מזוודה ויוצאים לשנת שבתון בהודו.
הספר מסופר מנקודת מבטם של כל בני המשפחה, העוברים יחד תהליך של התפתחות אישית. הגורו-יוגי, אף שאינו נמנה על המספרים, נוכח בצורה סמויה או גלויה לאורך כל הספר. כך גם המ
רגע לפני יום הולדתה השלושים מתחילה נטע, תל אביבית שבורת לב עם שאיפות אקדמיות וטראומת ילדות שממאנת להרפות, לעבוד כמזכירתו של איש עסקים כריזמטי. נטע היא חלומו של כל בוס: מאורגנת, מתקתקת, חרוצה, לא יודעת לשתות אלכוהול, תמיד יש לה אדוויל בתיק, והכי חשוב: אין לה חיים. היא קובעת פגישות, מתייקת מסמכים, משמיעה שקרים משכנעים בטלפון ופותרת משב
אוֹחַ קָטָן נִכְנַס לַמִּטְבָּח וְהֻפְתַּע לְמַרְאֵה אִשָּׁה שֶׁלֹּא זִהָה...
מַרְאֵה הָאִשָּׁה הִפְתִּיעַ אֶת אוֹחַ קָטָן וּבִלְבֵּל אוֹתוֹ. הוּא שָׁכַח אֶת נִימוּסָיו וְשָׁאַל אוֹתָהּ בְּתַקִּיפוּת: "מִי אַתְּ? מָה אַתְּ עוֹשָׂה כָּאן?"
הָאִשָּׁה פָּנְתָה אֵלָיו וְחִיְּכָה.
אוֹחַ קָטָן הִבִּיט אֶל עֵינֶיהָ הַטּוֹבוֹת, ה
חייה של ורוניקה הם לכאורה חיים חסרי דאגה.
היא צעירה, נבונה ויפה.
יש לה משרה טובה והרבה מחזרים.
היא מבלה בבארים תוססים ובמועדוני לילה.
אבל משהו חסר. אין בחייה לא שמחה גדולה ולא עצב של ממש.
כל ימיה דומים זה לזה.
ובבוקר 11 בספטמבר 1997 היא מחליטה למות.
ורוניקה מחליטה למות הוא ספר מפתיע של פאולו קואלו, מחברו של רב-המכר הבינלאומי האל
יונתן, סופר ישראלי הרדוף על ידי מות חברו הטוב ביותר, יוצא למסע יחד עם בנו הקטן. הם עולים אל הר שבו, על פי השמועה, מתגורר אדם בעל כישרון נדיר: ביכולתו להעלים לאנשים זיכרונות. אלא שעל ההר מתגלה ליונתן תעלומה שקשורה לעברו ולאהבות הגדולות בחייו.
וכך, במקום שהזיכרונות ייעלמו, העבר פולש גם להווה. יונתן בורא עבור בנו עולמות דמיון עשירים כ
עבר זמן רב מדי מאז שז'ולי האמינה בסיפורי פֵיות. היא קופאית בסופרמרקט ומגדלת לבדה את לוּלוּ הקטן שלה, קרן אור יחידה בחיים קשים. אבל ביום קודר במיוחד הגורל מושיט לה יד. גבר נדיב, שמצבם נוגע ללבו, מזמין אותם לביתו שעל חוף הים בברטאן. האם אכן המזל סוףֿ־סוף מאיר פנים לז'ולי?
אנייס לֶדיג, זוכת פרס הקוראות של מגזין Femme Actuelle, גילתה את כישרון
אניקה רוז לומדת ספרות אנגלית באוניברסיטת אילינוי. מפגשים חברתיים מעוררים בה חרדה, והתנהגויות אנושיות מבלבלות אותה. היא מעדיפה להיות לבד, בחברת ספרים, או לשחק שחמט – עולם שהסדר והמשמעת שולטים בו.
כשג'ונתן הופמן מצטרף למועדון השחמט של אניקה הביישנית והמוזרה, הוא מפסיד לה מיד. אבל הנאמנות שלה לעצמה כובשת אותו, והוא מתאהב. הרומן ש
ממלכת פאנטסיה בסכנה. הקיסרית היַלדית חולה ואיתה הארץ כולה. אם לא תימצא התרופה למחלה, כל יצוריה המופלאים ונופיה המרהיבים ייעלמו ויהפכו ללא כלום. מי הגיבור שיציל את פאנטסיה? האם יהיה זה אַטְרֵיוּ, הצייד האמיץ, או חברו בַּסְטְי
שני חצאיה הפגומים של הוָיה אחת מספרים את סיפורה של משפחה ערבית בכפר גלילי, בקו ערבסקי נפתל וציורי. סיפור שראשיתו בכפר נידח בדרום סוריה במחצית הראשונה של המאה שעברה, וסופו בימינו, בעיירה קטנה במערב התיכון של ארצות הברית. סיפור שתחילתו ספונה בעולם האגדות וסופו שקוע במציאות קשה.
רומן-ביכורים של אנטון שמאס.
סיפוריהן של שלוש דמויות - אם, בת ובן - נארגים זה בזה ברומן החדש של צרויה שלו , שבו מגיעה כתיבתה לשיא עוצמתה ויופייה.
געגועיה של חמדה הורוביץ לאגם החולה, שלחופיו גדלה, אינם מרפים ממנה אפילו בזקנתה. בחשבון נפש נסער שהיא עורכת לקראת סוף ימיה מציפים אותה הזיכרונות מילדותה בקיבוץ בצלם של הוריה החלוצים, והמחשבות על בתה שלא אהבה כראוי ו
אם השטן יופיע לפתע בחייך ויפתה אותך בפיתוי שאי-אפשר לסרב לו, כיצד תגיב?
בכפר שכוח אל שתושביו גדושי חמדנות, מורך-לב ואימה, מופיע יום אחד זר מסתורי המעמיד את תושביו בפני הפיתוי הזה.
גבר שנרדף בידי עברו הכואב, אשה צעירה המחפשת אחר העושר, מתלבטת בין תשוקותיה - הם העומדים למבחן במרכז העלילה.
שבעה ימים בלבד עומדים לרשותם של המלאכים ו
"ספר הרועה" הוא סיפור על-זמני המבוסס על כתב יד עתיק שהתגלה בביתו של פרופסור זקן - מלא לקחים המיועדים לכולנו. הסיפור מתרחש בתקופה דמיונית ובארץ ללא שם, ומספר את סיפורו של הרועה ג'ושוע, המוטרד מהקוד הנוקשה והאלים של עין תחת עין שעל פיו מתנהל העולם. בעקבות חלום הקורא לו לפעול, הוא שואף למצוא "דרך חדשה". יחד עם אליזבת החביבה והנדיבה, שהיתה
"עברנו לקומונה כי נמאס. נמאס להתעקש, להיות שונים. מבטים מוזרים, לחישות מאחורי הגב. ככה חשבנו, אבל רק אחרי כן ידענו. זו הייתה תשוקה שחיברה בינינו. תשוקה שהדביקה כאב ונחמה, עד אין סוף, התערבבה, בין כולנו ולקחה קצת מכל אחד. קצת מהאידיאליזם והחרמנות של יונתן, מהיצירתיות של נעמה, מהטירוף והקצב של מרקו, מהידיים הטובות והלב הגדול של בועז, מהי
עד כמה אנחנו באמת מכירים את עצמנו? וכמה רחוק נסכים ללכת כדי לממש את היכולות שלנו? שירה לייטנר היא אשת קריירה ואם יחידנית שמצליחה לנהל את מרוץ המשוכות של חייה ביד רמה. למתבונן מבחוץ נדמה שהבעיה היחידה שלה היא הקושי למצוא זוגיות נורמלית. כשהיא פוגשת את מיכאל, הכול משתנה במהירות. היא אמנם עדיין לא מצליחה לקיים זוגיות נורמלית, אבל ההיכ
גיבור הספר ראבּו קאראבקיאן (דמות-משנה בספר ארוחת בוקר של אלופים) המספר את עלילת חייו הוא אדם בן שבעים ואחת, אזרח אמריקני ממוצא ארמני. סיפורו נפתח טרם לידתו, עם טבח הארמנים בידי הטורקים, טבח שניצלו ממנו הוריו, והעלילה עוברת לסירוגין מן העבר אל ההווה וחוזר חלילה. ראבו הוא צייר שכל יצירותיו התפרקו כתוצאה מבחירה לא-מוצלחת של חומרים ואו
דֶליה וגאיטאנו נפרדו. הוא עבר לגור במלון דירות, היא נשארה בבית עם הילדים, קוזמו וניקו.
פעם הם היו זוג, משפחה, עכשיו כבר לא. הם נפגשים בערב קיצי בטרטוריה איטלקית כדי ללמוד איך חיים עם זה. שניהם עדיין צעירים – שלושים ומשהו, גיל שאפשר להתחיל בו הכול מחדש. הם כמהים לשלווה אך פוזלים לריגושים אחרים, למחוזות אחרים.
איפה הם טעו? איפה הכול
ה´יוגה סוטרה´ של מאסטר פטנג´לי ידועה כמקור האולטימטיבי לכל היוגה. מה שאולי פחות ידוע הוא שבספר עתיק זה מוצפנים כל הסודות שיש לדעת על מנת לרפא את גופנו ואת רוחנו; להתגבר על כל סוג של מחלה ועצב, ולהגיע למקום של בריאות שופעת, עוצמה ושקט.
סודותיה של היוגה, שבכוחם להביאנו לשלמות אמיתית ולהעניק את כל מה שנבקש בלבנו, נפרשים לפנינו באמצע