מדף הספרים של שמו שמוצ שמוצי - הספרים שדירג


כאן נמצאים הספרים שקרא והדירוג שנתן לכל אחד מהם.


שמו שמוצ שמוצי
בן
ארץ ישראל



Simania RSS

מדף הספרים של שמו שמוצ שמוצי - הספרים שדירג


מיין לפי: הצג כ:
בספר הזה מסופרות קורות חייו של בן-ציון, בנו בכורו שול אליעזר בן - יהודה. לימים שינה בן - ציון את שמו לאיתמר בן - אב'י (כלומר בן אליעזר בן - יהודה). בן-ציון היה הילד הראשון בירושלים ששפת-האם שלו היתה עברית, ולכן זכה להיקרא 'הילד העברי הראשון. קשים היו חייו של 'הילד העברי הראשון' בירושלים של תחילת המאה. משפחתו נאלצה להיאבק מאבק מר נגד דעות
מדוע אדם אחד אומלל והאחר מאושר? מדוע האחד מלא חשש וחרדה והאחר מלא אמונה וביטחון? מדוע האחד חי בנוחות ובעושר, בעוד האחר מתקיים בדוחק ובעוני? מדוע האחד מצליח והאחר נכשל? מדוע האחד מקובל בחברה והאחר דחוי? ספר זה נכתב במטרה לענות על שאלות אלה, והלסביר את האמיתות הבסיסיות אודות התודעה. בספר זה מדגים המחבר את כוח הריפוי של תת - המודע. בעזר
הוא מתחיל במקום בו אתה או את נעשים חלק ממנו... אחת ליובל מופיע ספר שיש בו גילום החלומות הכמוסים והעמוקים ביותר של הקורא. ``הסיפור שאינו נגמר`` הוא סוג כזה של פנטסיה: עלילה קסומה על נער בודד וגלמוד, שנכנס - באמצעות דפי הספר - אל ממלכה יוצאת דופן. שם, בארץ הדמיונית, אגב חיפוש רצוף סכנה והרפתקה, לומד בסטיאן מה מידת אומץ - ליבו. הוא גם לומד
"מה הסיבה שבגללה חסית בשם הספרותי ק. צטניק?" שאל אב בית הדין את מחבר סלמנדרה, שיצא מלאמוניותו כדי להעיד במשפט אייכמן. "אין זה שם ספרותי", השיב, "אינני רואה עצמי כסופר הכותב דברי ספרות.זו כרוניקה מתוך הפלאנטה אושוויץ, אשר לתושביה לא היו שמות, הם לא נולדו ולא הולידו; לא חיו ולא מתו. הם נשמו לפי חוקי טבע אחרים. שם כל שבר רגע סבב על גלגלי
בן חור, גיבורו של ספר זה, הפך במשך השנים לדמות נערצת על בני הנעורים ברחבי העולם. מיליוני קוראים רואים בו את סמל היופי, הגבורה, ההרהבה והאמונה, שהתאחדו בנער יהודי צעיר שלא נכנע לגורלו והחזיר לבני עמו המשועבדים את השאיפה לחירות ולעצמאות. הסופר לו וולס מתאר את חיי היהודים בירושלים, יוון ורומא בתקופת הכיבוש הרומי ופורש לפנינו חיים סוע
לא קל לדבר על "שואה". יש משהו מאגי בסרט הזה, ומאגיה זו אינה ניתנת להסבר. קראנו, לאחר המלחמה, עדויות רבות על הגטאות, על מחנות ההשמדה: היינו מזעוזעים. אך כאשר אנו צופים כיום בסרטו המיוחד של קלוד לנצמן, אנו חשים כי, למעשה, לא הבנו מאומה. על אף הידיעות שרכשנו, נותרה החוויה הנוראה מרוחקת מאיתנו. כאן, לראשונה, אנו חווים אותה בראשנו, בלבנו, על ב
"אנשים זרים שאני בכלל לא מכיר ממקומות אחרים וגם פה מהעיר הייתי רוצה שידעו כולם שיש ילד אחד בעולם. והילד הזה הוא אני." יהודה אטלס בסגנונו המיוחד המשלב הומור עם הבנה נדירה ללב הילדים, מתאר בשירים וחרוזים מצבים שגרתיים בראייה ייחודית.
קורווין הוא עתה העוצר של אמבר, ממלכת הכשפים, יסוד היקום. אולם דרך האימים החשוכה והממאירה מוליכה אל תוך הממלכה, אוברון עדיין אינו מראה סימן חיים, והתוהו הולך ופולש, פורם את רקמת העולמות כולם. תככים ונכלים, מזימות ורציחות מפרידים בין האחים, המזעיקים זה את זה לעזרה או למוות בעד מבואות קלפי ה"סארו" המופלאים, ואין יודע עוד מי הנאמן ומי ה
מלחמת הרומח באה אל קיצה. האפלה חלפה. אך האומנם ? איש אחד, רב המג אדיר הכוח, רייסטלין, מתעתד להשיב את האפלה. שני אנשים בלבד יכולים לעצור בעדו. האחת היא קריסטינה, כוהנת הטוב היפיפייה, הנמשכת אל רייסטלין כעש הנמשך אל הלהבה. השני הוא תאומו, קרמון, החייב להבין תחילה את עצמו, קודם שיוכל לגאול את אחיו. יחדיו, עם הקנדר חסר הרסן, גדילן, יוצאים הש
מאה שירים לי ולך ולכם – לכולנו. אלו השירים שלנו, של הקטנים ושל הגדולים שהיו קטנים. רצינו להוציא לאור ספר שיכלול את השירים המוכרים והאהובים ביותר ששרים ילדים בגיל הרך. תוך כדי חיפוש ואיסוף החומר גילינו שאותם השירים, שכל הילדים מכירים כיום, הם השירים ששרנו גם אנחנו המבוגרים בילדותנו. היתה זו הפתעה נעימה להיווכח, שיש כבר בארץ מסורת א


©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ