בית מלון מפואר על החוף ביוון.
גבר ואישה.
סוף שבוע לוהט.
ארבעים ושמונה שעות של שיכרון חושים.
רגע לפני שהם נפרדים היא מבקשת: "אל תשאל אותי, בבקשה. אל תחקור, אל תחפש אותי. אם החיים ירצו, אנחנו ניפגש שוב. אין לדעת, זה יכול לקרות במקום הכי מוזר בעולם."
מלאני ארינוס בת העשרים ושמונה חוזרת לעיר ה
"כל מה שהאמנתי בו כל חיי נשבר,
החיים שלי הם רצף של קווים שבורים שלא ניתן לתקן."
נולדתי לפני עשרים ושמונה שנים באתונה, יוון.
גדלתי כבתו של "מלך הלילה", ראש משפחת הפשע החזקה ביותר בעיר, מרקוס דנטס הידוע לשמצה.
כמו צל, רדפתי בילדותי אחר אחיי הגדולים בסמטאות האפלות של העיר, משתוקקת להוכיח את עצמי. כיום, כשאחי אנטוניס ירש את התואר "מ
"מישהו כיבה את האור בחיי, ואני לא בטוח שניתן להדליק אותו שוב. היום אני אדם קר, חסר רגשות, חלול משהו. נקמה מניעה אותי קדימה, כי יבוא היום ואנקום!"
מיקיס דנטס, הבן הבכור במשפחת המאפיה החזקה ביותר באתונה, גדל בצילו של אבי המשפחה האכזרי והנוקשה. כל חייו אומן להיות היורש, אך ניסיון התנקשות בחייו ובחיי אשתו הטרייה, הותיר אותו בודד והוביל
הוא מרים את המכסה, מניח את אצבעותיו על הקלידים ומתחיל לנגן. החדר נעטף בצלילים שצובעים אותו בשלל גוונים כמו מכחול שמצייר באוויר ונע בהתאם לפעימות. כמו סיפור שמילותיו נלחשות לך באוזן ומסמרות את שערותיך, וכל מה שאני רוצה לדעת זה מה באמת כתוב במכתב הזה. עד מהרה, הכול מתבהר ואני לוגם בשקיקה כל צליל וצליל. אי אפשר להתבלבל, יש ביצירה הזאת
- הלביאה הלוחמת - חלק א’:
אחרי שירות צבאי ביחידת 8200 אלה מחליטה לטוס לניו יורק, והיא מתחילה התמחות בחברה של אנטוני. המפגש ביניהם רווי במתח ותשוקה, וכבר מהרגע הראשון נראה שהדברים נמצאים לפני פיצוץ בלתי נמנע.
המפגש הזה קורה בדיוק בצומת הדרכים בחיים של כל אחד מהם. אלה איבדה הכול, ובזכות אנטוני היא קיבלה הזדמנות שנייה. היא פוגשת את הגבר
"אני מרגישה ברכבת הרים רגע לפני סיבוב מסוכן וירידה תלולה. אין לי מושג מה יקרה בהמשך, אך אני חוששת שהרכבת לא תעצור ושבסופו של דבר אתרסק."
ליהי טרויאנסקי בת העשרים ושש, לא מלקקת דבש. היא מטפלת באימא חולה ובאבא נכה, נאבקת יום יום כדי להחזיק את ראשה מעל המים. כל חלום על זוגיות, אהבה, לימודים גבוהים או עתיד ורוד יותר נדחקים לפינה. אין מקום
"כל חיי נלחמתי כדי לתמוך בהוריי ולא הרמתי ידיים לרגע, עד שהוא הופיע וגזל ממני את רוח הלחימה. האהבה שלי אליו היא כמו מחלה סופנית. היא השתלטה על גופי ועכשיו משמידה אותו, חלק אחר חלק."
בלאחות את הפצעים, הספר האחרון בטרילוגיית שקרים, ליהי ועוז ממשיכים להיסחף למערבולת של הונאות, בגידות, חוסר אמון ושקרים. הבור שנפער במקוללת ושאב אותם אלי
"הזהות שלי נגזלה ממני, כך גם הילדות שלי והלב שלי. הפכתי למשהו שאני לא רוצה להיות, וליהי תהיה זאת שתשלם על כך את המחיר הכבד. לא ארחם עליה, לא אאמין לדמעות שלה, אהרוס לה את החיים."
במקוללת, ספר ההמשך של הירושה, ליהי מוצאת את עצמה משחקת במגרש שזר לה לחלוטין. הסביבה השתנתה, החוקים השתנו, ואותם הדברים שהיא ראתה בהם כברכה, הופכים להיות הק
אנסטסיה סטיל, סטודנטית לספרות, יוצאת לראיין את היזם הצעיר והמצליח כריסטיאן גריי.
במשרד רחב הידיים שבקומה העשרים היא פוגשת גבר מבריק ויפה תואר שגורם לה, פשוטו כמשמעו, לאבד את שיווי המשקל. היא מופתעת מהעוצמה שבה היא נמשכת אליו, ומופתעת עוד יותר לגלות שלמרות חוסר ניסיונה – גם הוא רוצה בה. ואז הוא מסביר לה מהם התנאים שלו, והיא מגלה מה
דבר לא הכין את אנסטסיה סטיל למפגש שלה עם כריסטיאן גריי, יזם צעיר, מסחרר וכריזמטי,
ודבר לא הכין אותה למשיכה העזה שתתעורר ביניהם ולרומן החושני והמטלטל שיבוא בעקבותיה.
אבל ההפתעה האמיתית שציפתה לה היתה הפרקטיקה המינית המועדפת על כריסטיאן, שהִפגישה
אותה עם עולם שלם של רגשות ותחושות שלא הכירה קודם לכן. אלא שכדי לחיות בעולם שלו
נזק
לאחר שטעמה מסודותיו האפלים ומנחת זרועו של כריסטיאן גריי מחליטה אנסטסיה סטיל לנתק את קשריה עמו ולנסות לבנות את חייה מחדש. היא חוזרת לגור בדירתה ומתחילה לעבוד בבית הוצאה לאור בסיאטל.
אלא שתשוקתה לגבר המעונה ויפה התואר לא מרפה, והיא נאלצת להיאבק בה יום יום ושעה שעה. ולכן, כשכריסטיאן מציע לה למסד את הקשר ביניהם על פי חוזה חדש, היא מת
לאחר שטעמה מסודותיו האפלים ומנחת זרועו של כריסטיאן גריי מחליטה אנסטסיה סטיל לנתק את קשריה עמו ולנסות לבנות את חייה מחדש. היא חוזרת לגור בדירתה ומתחילה לעבוד בבית הוצאה לאור בסיאטל.
אלא שתשוקתה לגבר המעונה ויפה התואר לא מרפה, והיא נאלצת להיאבק בה יום יום ושעה שעה. ולכן, כשכריסטיאן מציע לה למסד את הקשר ביניהם על פי חוזה חדש, היא מת
לג'ואנה ווקר לא היו חיים קלים. עם אבא נעדר ואמא לא מתפקדת, לג'ואנה לא היתה ברירה: כבר מגיל צעיר היה עליה לדאוג לבני משפחתה, ובעיקר לאחיה הצעיר והאהוב, קול. כשהיא עובדת יום ולילה כדי לדאוג לפרנסתם, מנחה את ג'ואנה רק שיקול אחד: מה יהיה הכי טוב לקול. גם את הגברים שהיא יוצאת איתם היא בוחרת על פי יכולתם לסייע לה לדאוג לאחיה, ולאו דווקא לפי המ
כשג'וסלין באטלר עברה לאדינבורו, היא הותירה את עברה הטרגי הרחק מאחור.
היא מדחיקה את השדים, את הכאבים, ואת הזכרונות, ומתבצרת מאוחרי חומת הגנה המרחיקה כל מי שמבקש להתקרב אליה.
זה עובד מצוין שנים - ואז היא עוברת לרחוב דבלין, ופוגשת את בריידן קרמייקל. בריידן קרמייקל הוא לא אחד שרגיל לשמוע "לא". הוא רגיל להשיג את מה שהוא רוצה, ועכשיו הוא ר
אוליביה היא חברותית, חכמה ומצחיקה.
למרות כל אלה, היא חסרת ביטחון עד כאב בכל הנוגע ליחסים עם גברים.
כשהיא עוברת להתגורר באדינבורו יש לה הזדמנות להתחיל מחדש, ולאחר שהיא פוגשת בסטודנט מושך,
היא מחליטה לקחת אותה בשתי ידיים ולהתגבר על החרדות שלה.
נייט סויר הוא חתיך מהמם שלא נקשר לאף אחת, אבל לחבריו הטובים הוא נאמן מאין כמוהו.
כשהו
- חשופה לעיניך - סדרת קרוספייר 1:
גידאון קרוס פרץ לחיי כמו ברק באפלה... הוא היה יפה-תואר ומבריק, קשוח וסקסי בטירוף. נמשכתי אליו כמו שלא נמשכתי לאף אחד או לשום דבר אחר בחיי.
השתוקקתי למגע שלו כמו לסם, אף-על-פי שידעתי שזה יחליש אותי. הייתי בחורה מתוסבכת וקשה, והוא פיצח אותי בכזאת קלות... גידאון ידע מה עובר עלי.
גם לו היו שלדים בארון, והי
"אף פעם לא חשבתי שתיהנה מבילוי במועדון כזה."
"זה אומר שאת חושבת עליי?" אני עוקץ.
"אל תחמיא לעצמך," היא מקניטה. "מה שאני מתכוונת לומר זה שאף פעם לא דמיינתי אותך כחובב מוזיקת קאנטרי. מצד שני, גם לא דמיינתי אותך כקאובוי."
"הייתי קאובוי לפני שהפכתי לקוורטרבק, זה בגנים שלי."
קארין גרינברג
כל מה שנואה סקוט היה צריך כדי להפוך לי את החיים זה ל
"מי היה מאמין שברבורים חיים בערבה."
נאיה אנדרסון
לנאיה היו שתי ברירות. האחת הייתה לדמם בחוצות העיר ולהיקרע לגזרים והשנייה הייתה לדמם במחשכים, בשקט ובהלקאה עצמית. היא הייתה צריכה להחליט, ולהחליט מייד.
הפרימה בלרינה הבינלאומית שכבשה את במות העולם תיאלץ לעמוד בפני אחת ההחלטות הקשות בחייה. היא תוביל אותה לנתיבים חדשים ולמציאות שמ