"אמרו לה לא פעם שזמן מרפא את הכאב אך היא דיממה בכל יום מחדש והזמן הפך למלכודת. היא הפכה להיות הקורבן של פחדיה."
תלאות חייה של דפנה קרני סללו את דרכה בפעם השנייה אל 'בית חווה' – מעון לנשים מוכות בצפת, אך הפעם כל מעייניה נתונים לנשים המתדפקות על דלת המעון, ברצונה לעזור להן לצאת ממעגל האלימות ולהוביל אותן אל עתיד בטוח יותר.
דפנה משדרת
למרות התלאות הרבות שעברו, אריקה ובלייק תמיד הצליחו למצוא את דרכם חזרה זה לזה. עכשיו, כשהם מחויבים לחלוטין לקשר ביניהם ומתכננים את חתונתם, הם מאוהבים מתמיד. אבל דווקא כשהדברים מתחילים סוף־סוף להתנהל על מי מנוחות, אריקה מגלה מידע מטריד לגבי עברו של בלייק. היא מגלה אותו מפיה של לא אחרת מהאקסית המיתולוגית שלו, סופיה. נחושה לגלות את סוד
סיפור בלתי נשכח על גבר המחפש גאולה ועל אישה המתעוררת לחיים…
פרופסור גבריאל אמרסון האניגמטי, מרצה לספרות אנגלית, מקדיש את ימיו לדנטה ואת לילותיו להנאות חיי הלילה הפרועים.
הוא מנצל את קסמו המתוחכם ואת יופיו השרמנטי הידוע לשימצה, כדי להצדיק את כל גחמותיו,
אבל בתוך תוכו, הוא מתענה מעברו האפל, ונאכל מאמונתו הניצחת, שאין עוד תקווה
שירי לוין, יפהפייה בעלת עבר אפל, נתקלת בתמונתו של גיא בעיתון ומחליטה שהגבר הזה יהיה שלה. במזימות ובתחבולות היא מפלסת את דרכה ללבו, ואינה מתכוונת להרפות עד שתשיג את מטרתה.
גיא סלע, בעל משרד אדריכלים, בחור עשיר ומרשים, מדחיק את הזיכרונות, הכאבים והפחדים. הוא עוטה מסכה ומתבצר מאחורי חומה. זה עבד נפלא כל חייו, אך כשמבטו פוגש במבטה של שי
"דעי דבר אחד: אי-שם בעולם יש מישהו שאוהב אותך, שמבין כמה את יקרת ערך, פיקחית ונדיבה. מישהו שאוהב אותך, ולרוע מזלו לעולם גם לא יפסיק לאהוב אותך."
1960. ג'ניפר סטרלינג חיה חיי מותרות עם בעלה העשיר. לכאורה, יש לה הכול. אך למעשה היא מאוהבת עד מעל הראש בגבר אחר שמבקש ממנה לסכן הכול.
2003. אלי האוֶורת היא כתבת בעיתון ארצי ומאוהבת בסופר כריזמטי. ל
הנערה שהשארתָ מאחור חובק את סיפורן של שתי נשים בלתי- נשכחות שעשורים רבים מפרידים ביניהן.
בשנת 1916 יוצא הצייר אדוארד לֶפֶבְר אל החזית ומשאיר מאחור את אשתו סופי בכפר קטן בצרפת.
כמעט מאה שנים אחר כך, דייוויד הלסטון משאיר מאחור את אשתו ליב
כשהוא מת מוות פתאומי וחסר פשר זמן קצר לאחר נישואיהם.
בין המאות ובין הנשים קושרת תמונה אחת – "ה
"אה, ועוד משהו," קולו של דיימון נשמע שוב, "שאלת אותי קודם על האח שלי. אל תטריחי את עצמך לחפש אותו, אליינה. אתמול בלילה הרגתי אותו."
בהמאבק, השני בסדרת יומני הערפד, (קדם לו ההתעוררות)אליינה ג’ילברט נוכחת לדעת שהדבר המסוכן ביותר הוא לא להיות נחשקת על־ידי ערפד אחד אלא על־ידי שני ערפדים. בעוד סטפן נאבק כדי לכבוש את צמאונו לדם, אחיו דיימו
אני לא רוצה אהבה יציבה וקבועה בלי התרגשויות. אני רוצה גבר שיפוצץ לי את כל החושים, שיגרום לי לרעוד רק מלחשוב עליו, שרק עצם הנוכחות שלו לידי תספיק כדי שאני ארצה לקפוץ עליו ולסחוב אותו איתי למיטה הקרובה ביותר. אני לא יודעת אם אי פעם אתאהב שוב בצורה כזו, אולי באמת אני מאלו בני המזל או חסרי המזל, תלוי איך מסתכלים על זה, שזוכים לחוות אהבה כ
כאשר סֶת הבארד תלה את עצמו באוקטובר 1988, הוא תיכנן את מותו לפרטי פרטים. הוא החליט שהגיע הזמן להפסיק לסבול מסרטן הריאות, דאג שימצאו אותו סמוך לשעת המוות, והשאיר הוראות מדויקות לגבי קבורתו. הוא גם כתב - ביד, ללא נוכחות עדים - צוואה חדשה.
סת היה עשיר, אבל אף אחד בקלנטון, מיסיסיפי, לא ידע מהו היקף האימפריה שבנה בעשר השנים האחרונות לחייו. סת
”עצמתי את עיני וניסיתי לחפש את התשובות בתוכי.
האם אני באמת יכולה לעשות זאת? האם אני יכולה להיות הנסיכה הבאה של איליאה?"
השלב הראשון בבחירה הסתיים ובארמון נותרו רק שש בנות, מתחרות על ליבו של הנסיך מקסון ועל התואר נסיכת איליאה.
אבל אמריקה סינגר לומדת להבין שחיי נסיכה אינם רק מותרות ופינוקים.
הממלכה ניצבת בפני אתגרים קשים: המו
כשג'וסלין באטלר עברה לאדינבורו, היא הותירה את עברה הטרגי הרחק מאחור.
היא מדחיקה את השדים, את הכאבים, ואת הזכרונות, ומתבצרת מאוחרי חומת הגנה המרחיקה כל מי שמבקש להתקרב אליה.
זה עובד מצוין שנים - ואז היא עוברת לרחוב דבלין, ופוגשת את בריידן קרמייקל. בריידן קרמייקל הוא לא אחד שרגיל לשמוע "לא". הוא רגיל להשיג את מה שהוא רוצה, ועכשיו הוא ר