ספר טוב

הביקורת נכתבה ביום שלישי, 12 במרץ, 2013
ע"י נחום
ע"י נחום
ספר בסה"כ טוב לדעתי שמבצע ניתוח אומנם לא מעמיק (שאולי זה היתרון שלו), אבל נוגע בנקודות העקריות בתמציתיות וישר לנקודה מבלי ללכת סחור סחור ולחזור על אותו נושא מספר פעמים בפרקים שונים (מה שמאפיין את קיוסאקי בספריו האחרים).
הספר מתחלק לשלושה חלקים:
בחלק הראשון - קיוסאקי מנסה לתת מוטיבציה למה בכלל לצאת ולהקים עסק משלך בזמנך הפנוי. הסיבות והמניעים הינם כללים ונכונים בכלל ללא קשר לשיווק רשתי בפרט.
בחלק השני - מונה קיוסאקי מהם ערכי הליבה (או נכסים בלשונו) שקיימים בשיווק רשתי ובגללם הוא ממליץ על תחום זה.
בחלק השלישי - קיוסאקי מנסה לתת מספר עצות פרקטיות (מאוד לא אופיני לקיוסאקי) מה (ואיך) צריך להיות הצעד הבא מבחינת הקורא.
בהשוואה לספר הקודם שלו על הנושא ("בית ספר לעסקים"), אני ציפיתי לספר "יותר חזק" שירתק אותי יותר ושאני יכול להמליץ עליו בחום (אני עדיין ממליץ עליו). יחד עם זאת יכול להיות שזה לא כך עבורי מכיוון שאני לא קהל היעד של הספר. הסבר - את הספר הקודם קראתי כשרק התחלתי להיות פעיל בתחום ולכן ריתק והקסים אותי בצורה משמעותית. את הספר הזה אני קורא לאחר מספר שנים של פעילות בתחום ולכן לא ממש חידש לי משהו. אבל אני מניח שלמי שלא מכיר את התחום יכול ליצור (אולי) את אותו אפקט שיצר עבורי הספר הקודם בעבר. מעניין לקרוא ביקורות של מי שקרא את הספר ועדיין לא פעיל או שרק התחיל...
קורא אחד אהב את הביקורת
1 הקוראים שאהבו את הביקורת