אוהבת את סדרת האוצרות של תשע נשמות, חידש לי העיצוב והצבעים. וסיפור קטן של פושקין שמאוד אהבתי ומעולם לא קראתי אותו. מודה שההוצאה הזאת קיימת רק כדי לחדש יצירות מהסוג הזה.
אוהבת את סדרת האוצרות של תשע נשמות, חידש לי העיצוב והצבעים. וסיפור קטן של פושקין שמאוד אהבתי ומעולם לא קראתי אותו. מודה שההוצאה הזאת קיימת רק כדי לחדש יצירות מהסוג הזה.
היה הראשון לשתף את המחשבות שלך על הביקורת
“לא יודע מה הסיפור שלי עם הוצאת תשע נשמות. אולי בגלל שהם מוציאים ספרים בקצב גבוה? שהם נוגעים בשמות מע”