הוצאת איגוד לשכות המסחר
הספרים של הוצאת איגוד לשכות המסחר
1. |
אינכם יכולים לגעת במוצרים החשובים ביותר של החברה שלכם, לשמוע אותם או לראות אותם. אם כך איך מוכרים אותם?
איך מפתחים אותם ואיך מרחיבים אותם? זוהי הבעיה שמוכרים שירות.
ספר "בלתי רגיל" זה, כמו שכינה אותו אחד המבקרים, משיב על שאלה זו מתוך בונניות על דרכי הפעולה של השיווק ועל צורת החשיבה של לקוחות-בכוח. הספר למכור את הבלתי נראה אוצר של ...
|
2. |
בין אם אתה מנהל חברה, מנהל שיווק, מנהל מכירות, מנתח מערכות, יזם, מנהל פיתוחי משאבי אנוש והדרכה, ואולי עורך-דין או רואה חשבון
הספר שבידך יספק לך את מיטב הכלים הטכניקות והעצות ל"שחרור היצירתיות" שלך בעסקים בכלל, ובניהול בפרט.
הספר מהנה לקריאה ונותן פתרון לצורך חשוב בשוק התחרותי של היום - הצורך לחדש ולשפר יום יום.
בין הנושאים שבספר:
...
|
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |
11. |
12. |