שלום לכולם! 
אני חובב ספרים מכל הסוגים. אבל כאן אני פונה בסטודנט באוניברסיטה הפתוחה בקורס בתחום השיווק. עלי להגיש עבודה בתחום קהילות באינטרנט שנקראות קהילות מוצר או קהילות מותג. אלו קהילות שדומות לקהילה/פורום אינטרנטי שמקבץ משתתפים בעלי עניין משותף.
אודה לכם אם תקדישו מעט מזמנכם ותשיבו בשירשור על שאלון קצר בנושא. 
תן/תני ציון לפי מידת ההסכמה לטענות הבאות בין 1 ל 5 כאשר 1 מסכים מאוד, 2 מסכים, 3 לא מסכים ולא מתנגד, 4 מתנגד, 5 מתנגד מאוד. 
(ניתן לענות כך – א-1, ב-5 וכן הלאה.)
א. אני מעדיף/מעדיפה קהילת שבה כמות משתתפים רבה על פני קהילה מעוטת משתתפים.
ב. פעילויות אינטראקטיביות שמוצעות לי כמשתתף/משתתפת בקהילה מעלות את שביעות הרצון שלי מקהילת המותג.
(הכוונה למשחקים, הגרלות, שאלונים וכיוצא בזה).
ג. מצב שבו חברי הקהילה מספרים פרטים אישיים על עצמם הוא עדיף על קהילה שבה לא מכירים אחד את השני.
ד. אני מעדיף/מעדיפה אתר קהילה שהתוכן בו יהיה מפורט וממוקד, על פני אתר קהילה שהתוכן בו משלב הומור או עיצוב שמסיחים את הדעת מהעיקר.
ה. פעילויות פנים אל פנים שקהילת המוצר תציע למשתתפים יכולות להעלות את  שביעות הרצון שלי מהקהילה. (כמו ימי כיף, פסטיבלים, טיולים וכיוצא בזה).
		
		
		
					הוסף תגובה | 
			
		
קישור ישיר להודעה