לפני כמעט חודש עשיתי הזמנה און-ליין ישירות דרך ההוצאה לאור של "אודיסיאה". למעשה, זה היה ב-23.1. כרגיל, אחרי כל הזמנה און-ליין, אני שומרת את האישור שמגיע למייל עד שההזמנה מגיעה.
אני יודעת שלפעמים הזמנות מתמהמהות קמעה. חלקן יותר מאחרות. לרוב הספק מודיע אם חל עיכוב חריג. מבחינתי עיכובים לא מהווים בעיה, אלא אם הזמנה מסוימת היא (או כוללת) מתנה למישהו... אז אני גם מציינת זאת בהערות, בעת ההזמנה עצמה, וגם מזמינה מספיק זמן מראש.
אבל הפעם העיכוב היה חריג מחד, ולא קיבלתי שום עדכון מאידך!עברו למעלה מ-3 שבועות ו... שום-דבר! אין ספרים ואין דיווח לגבי מצב ההזמנה. בדקתי את חיוב האשראי שלי וראיתי שלא היה חיוב על ההזמנה. החלטתי לחכות עד סוף השבוע וזהו - לרכוש את הספרים הספציפיים הללו במקום אחר.
ואז... ביום רביעי האחרון חיכתה לי הודעה בתא הקולי. זה היה אדם בשם אורי מהוצאת "אודיסיאה". הוא אמר שבגלל תקלה במחשבים, ההזמנה עצמה נקלטה רק יומיים לפני-כן (כלומר, 3 שבועות+ מאז ביצוע ההזמנה בפועל) וביקש שאצור עימו קשר.
התקשרתי, ובנכונות להקשיב - לא בשביל לכעוס ולרגוז. תוך כדי שיחה התברר לי, שהוא לא אחר מאשר הבעלים של ההוצאה...
בגלל התקלה במחשב, הוא בעצמו - לא דואר ישראל, לא חברת שליחים - הביא לי את ההזמנה עד הבית כבר באותו יום!
אז זהו... הייתי חייבת לשתף בסיפור הזה... לפעמים הסבלנות באמת משתלמת.

ושגם אם משהו משתבש, וזה עשוי להרגיז, כדאי לחכות קצת לפני שמתרגזים...
הוסף תגובה |
קישור ישיר להודעה