לך.
לך ללמוד יא באבא.
כי הוא אמר
וכי אולי הכל מיותר,
ממילא אין מי שיקרא
לא כותרת, לא שיר
ולא תגובה.
וממילא הזר כמו האב והבן
נותרו רק שלך
מבלי השכל, מבלי הבן.
כי תמיד עולה אותה השאלה -
האם לפרט או שמא להישאר בעילום
ובכך לפתוח יותר בגין הסתום
ולא לדייק
כי בדיוק רק מאבדים
משמעויות נוספות שבין המילים.
וכן, יש כמה כאלו
(כמו חיימון)
שלא תמיד יתחברו
ולא תמיד יאהבו.
ואם בשם הדיוק עסקינן,
אז אולי הייתי מובן
אולי הייתי מוכן
אבל לא הייתי -
לא הזר, ולא היה לא אב ולא בן,
ואותם לא רציתי
בשום צורה לסכן.
הוסף תגובה |
קישור ישיר להודעה