לימוד שיטת ימימה , כוונת הלימוד לעורר את ההכרה לבנות מבנה שלמעשה נמצא טמון במהות של כל אחד ואחד.
בפועל המבנה אינו פועל ביום יום ללא כלים נרכשים בלימוד.
כל כלי הוא מבנה בפני עצמו אשר משמש חלק מהמבנה הכללי,
למשל ? : אם ניקח את המילה "המתנה" שהיא בודאי חלק ברור במבנה הפעילות יומית של כל אחד, ( המתנה = מתנה ).
המבנה הוא סדר התגובות של הלומד מול המתרחש.
זה הסדר הכללי : צפיה > זיהוי > המתנה > שיקול > תגובה>.
המתנה = מתנה, ודאי שנאמר בזמן המתנה מתקיימת התרחשות
פנימית של תיחום והפרדה " בקשב " : בין מה שאני שומע בנפשי
רגשי לבין מה שנאמר בפועל.
זאת ועוד : תיחום והפרדה במחשבה בין עיקר לתפל , בין בונה למפר, וזאת על פי החלקים שניתנו ונלמדו וביררו ללמד את הנכון ואת ההפך.
בזמן ההמתנה הלומד משתמש בכלי הבנותיו שנלמדו ונרכשו על
ידו במהלך הלימוד לחיבור לב למוח.
רואים ומרגישים שבזמן ההמתנה מתרחשים חיבורים בין הקשב הנקי ללב הנקי והתוצאה היא חיבור בין רגשי הלב להבנות המוח. על מנת לאפשר את החיבורים הנכונים בין חלקי המערכת
המבנה והשיקול הנכון נושא את ראית המכלול,
התוצאה המחשבה ברורה והדיבור מדוייק והביצוע מעולה.
לפרטים ללימוד השיטה : 5365131 - 050
הוסף תגובה |
קישור ישיר להודעה