באנו לבדוק אם המכשיר הנייד שלנו תקין,לסניף אחת מחברות מכשירי התקשורת הידועות, וכבר מהדקות הראשונות הפנו אותנו אל "יועצת" שהמליצה לנו לוותר על המכשירים ה"ישנים" שלנו לטובת הנחות ניכרות בתשלום החודשי המרקיע שחקים.
-"אין אפשרות פשוט להוזיל את המחיר ולהישאר עם המכשירים הקודמים, כי הרי החשבון מנופח",שאלתי והתעקשתי.-"לא, ההנחה תינתן לכם רק אם תחליפו מכשירים,תראו איזו הנחה גדולה אני עושה לכם, אם אתם מחליפים שני מכשירים"
אתם מוכנים לשלם כל כך הרבה כסף, ולא להחליף?".. במשך כשעה ניסו לשכנע אותנו שלושה מהנציגים -ממש שטיפת מוח. לבסוף נכנעתי - החלפתי מכשיר אחד. אבל היה בי איזה חוסר שקט. הסתכלתי על החוזה
- תשלום של כאלף שקל לשלוש שנים למכשיר נייד פשוט,(ללא השיחות)ובנוסף תשלום על המכשיר הישן שעוד לא סיימנו את תשלום מיכסת החודשים.הרגשתי שעשיתי איזו טעות, והחלטתי להתקשר למוקד הראשי של החברה. ענה לי בחור אדיב עם סבלנות, שהבהיר לי בזו הלשון:" אין צורך לקנות או לשדרג מכשיר חדש, אני כבר משנה לך את התוכנית, ואפילו אשלח לך באימייל את החוזה החדש, בפעם הבאה תבקשי אישור בכתב וחתימת הנציג על כל דבר שהם אומרים לך".
כמובן שהזדרזתי לבטל את קניית המכשיר החדש, לאכזבת הנציגים בסניף החברה.
אך אני שואלת את עצמי: חברת תקשורת ידועה המכבדת את עצמה עובדת כך על אנשים? נהנית מכספי הציבור, ומלמדת את עובדיה להוליך שולל את לקוחותיה? אשמח לשמוע תגובותיכם...
הוסף תגובה |
קישור ישיר להודעה