1. הרייטינג נקבע על ידי מכשיר שנקרא פיפל-מטר, הוא נמצא אצל 556 משפחות שמייצגות מגזרים וחלקים שונים ופרושים בכל רחבי הארץ.
2. לכל משפחה יש שלט מיוחד עם כפתור מיוחד המיועד לכל בן משפחה. אם יפעת, בת 6, רוצה לצפות עכשיו בערוץ הילדים, היא מקישה על הכפתור הנושא את שמה.
אם אלי, אב המשפחה, בן 42, צופה עכשיו בערוץ אגו מאוחר בלילה, הוא לוחץ כמובן על הכפתור של הבן שלו.
3. כדי לקבל כמה שיותר רייטינג, יוצרים פונים למכנה המשותף הכי נמוך שאפשר למצוא בין מגוון הקהלים. תוכניות הריאליטי - הם הם המכנה המשותף הזה, כיוון שכמעט בכל תוכנית שכזו תוכלו למצוא משתתפים מכל המגזרים - ערבים, שמאלנים, דתיים, הומואים, וכו'.
זה נותן לצופה הממוצע סיכוי גבוה מאוד להזדהות עם מישהו מחד, ולשנוא מישהו אחר מאידך.
וזה בדיוק מה שגורם לו לשוב ולשבת מול הזבל הזה, שבוע אחרי שבוע, יום אחרי יום.
4. הרייטינג נקבע כמובן באופן יחסי בלבד, בגלל אותו מדגם מייצג של משפחות, ולכן הוא אינו נכון תמיד, אלא רק בבואת מאקרו סטטיסטית של המיקרו.
הוסף תגובה |
קישור ישיר להודעה