אני מבינה את הקטע של החסויות, כלומר ספונסרים על ספורטאים נניח, אבל פה ושם מצחיק אותי שהמכירות עולות כי נינט עשתה קרחת, או השחקן ההוא פרסם ג'ינס.
הרי זה מנוגד, נשים לא יקנמו ג'ינס שג'סטין ביבר ילבש אלא אם זה ג'ינס לנשים, והוא יגיד שהוא אוהב רק בנות עם הג'ינס הזה...
אבל הפרסומות לא עד כדי כך מרומזות.
אני קונה מוצר שאני צריכה, והכי טוב ורצוי זול לי. ואני יודעת שרובנו כאלו.
אז הגימיק הזה של שימוש במעצב שיער ומאפר על מנורות ותאורה באמת משפיע על מישהו?
		
		
		
					הוסף תגובה | 
			
		
קישור ישיר להודעה