אינטרס מובנה - כיצד לגרום לשיווק הרשתי לעבוד בשבילך / דייב רולף

אינטרס מובנה

כיצד לגרום לשיווק הרשתי לעבוד בשבילך

דייב רולף

יצא לאור ע"י הוצאת פראג, בשנת 2004, מכיל 186 עמודים, תירגום: גרשון חזנוב. עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
100 התעניינו בספר



רשימות קריאה בהן מופיע אינטרס מובנה - כיצד לגרום לשיווק הרשתי לעבוד בשבילך
עסקים | כלכלה | קריירה | יזמות | ניהול ושיווק | נינה בת מתל-אביב,ר'ג,גבעתיים,מכבים רעות,משלוחים עד הבית באיזור גוש דן רשימת הקריאה עודכנה לפני 17 שעות

ספרי עיון | נינה בת מתל-אביב,ר'ג,גבעתיים,מכבים רעות,משלוחים עד הבית באיזור גוש דן רשימת הקריאה עודכנה לפני 17 שעות


פרסומת







©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ