![]() |
|
|
תקציר הספר
הספר שלפנינו- חינוך לאמנות - מספק מענה דחוף, עשיר ומאתגר לפער הבלתי נסבל במערכת החינוך הישראלית בין ההכרה שהחינוך לאמנות הוא יסוד מרכזי בפיתוח אישיות הצעירים ובהתחדשות התרבות לבין השוליות הנידחת שהוא זוכה לה בפועל במכלול תכנית הלימודים.
המאמרים הנכללים בספר מלמדים על חשיבות החינוך לאמנות דרך הדגשת הזיקה שבין התפתחות אסתטית להתפתחות אתית ולהיבטים החברתיים של העשייה האמנותית. הספר פותח בדיון ממבט־על בשאלת מקומן של האמנויות במערכת החינוך, ובהמשכו מציע דרכים מעשיות לשילובן במערכות החינוך בבתי־הספר ובמכללות לחינוך.
פרופ' שי פרוגל, מרצה לפילוסופיה וראש התכנית לתואר שני במדעי הרוח, מכללת סמינר הקיבוצים.
ד"ר דורית ברחנא־לורנד, מרצה לפילוסופיה של האמנות, מכללת סמינר הקיבוצים.
על העטיפה: ״נושאות״, רונן עמור, בוגר המחלקה לאמנות, סמינר הקיבוצים.
המאמרים הנכללים בספר מלמדים על חשיבות החינוך לאמנות דרך הדגשת הזיקה שבין התפתחות אסתטית להתפתחות אתית ולהיבטים החברתיים של העשייה האמנותית. הספר פותח בדיון ממבט־על בשאלת מקומן של האמנויות במערכת החינוך, ובהמשכו מציע דרכים מעשיות לשילובן במערכות החינוך בבתי־הספר ובמכללות לחינוך.
פרופ' שי פרוגל, מרצה לפילוסופיה וראש התכנית לתואר שני במדעי הרוח, מכללת סמינר הקיבוצים.
ד"ר דורית ברחנא־לורנד, מרצה לפילוסופיה של האמנות, מכללת סמינר הקיבוצים.
על העטיפה: ״נושאות״, רונן עמור, בוגר המחלקה לאמנות, סמינר הקיבוצים.
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים