![]() |
29% - תוכנית פעולה להצלחה בנטוורקינגאיוואן מייזנר & מישל ר. דונובן
יצא לאור ע"י הוצאת פראג, בשנת 2011, מכיל 306 עמודים, תירגום: דפנה בן-יוסף. עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום
|
|
תקציר הספר
אז מה זה בכלל נטוורקינג? נטוורקינג הוא תהליך של פיתוח קשרים ומערכות יחסים להגדלת נפח העסקאות, להגדלת הידע ולהגדלת מרחב ההשפעה שלך. באמצעות נטוורקינג עסקי ניתן למנף את העסק שלי ואת הקשרים האישיים על מנת ליצור אספקה שוטפת של עסקאות חדשות.
"…מקורה של תיאוריית 'שש דרגות ההפרדה' היא בסדרת ניסויים שערך סטנלי מילגרם בשנות ה-60-70 כדי לבדוק את תופעת העולם הקטן. אולם נראה כי הגיע הזמן לנפץ את אשליית המרחק הקטנטן בינך ובין כל אדם שהיית רוצה לפגוש".
בספרו 29% מסביר גורו הנטוורקינג הבינ"ל, מייסד ויו"ר BNI ד"ר איוון מייזנר, את מה שלא סיפרו לנו על מחקרו של מילגרם – רק 29% מהאוכלוסייה נמצאו מופרדים ב-6 דרגות בממוצע מאיש הקשר האחרון, מה שאומר ש-71% כלל לא הצליחו ליצור קשר עם האדם שביקשו.
אך במקביל לאכזבה מהמיתוס שיוצר שאננות וציפייה מוטעית שכל קשר שנרצה להגיע אליו יוכל להתממש, ישנה גם נקודה מעודדת – לדבריו של מייזנר "יצירת קשרים" היא יכולת נרכשת. לא כולם מקושרים בשש דרגות, אבל באמצעות לימוד, ניסיון ותרגול – נוכל להיות מקושרים לכל אחד באמצעות נטוורקינג. בספרו 29 אחוז מספק מייזנר אסטרטגיות פעולה לשיווק מפה לאוזן ל-52 שבועות: איך ליצור מאגר מידע של קשרים, איך להרחיב את מגוון הקשרים, מה צריך לשאול ועוד.
"…מקורה של תיאוריית 'שש דרגות ההפרדה' היא בסדרת ניסויים שערך סטנלי מילגרם בשנות ה-60-70 כדי לבדוק את תופעת העולם הקטן. אולם נראה כי הגיע הזמן לנפץ את אשליית המרחק הקטנטן בינך ובין כל אדם שהיית רוצה לפגוש".
בספרו 29% מסביר גורו הנטוורקינג הבינ"ל, מייסד ויו"ר BNI ד"ר איוון מייזנר, את מה שלא סיפרו לנו על מחקרו של מילגרם – רק 29% מהאוכלוסייה נמצאו מופרדים ב-6 דרגות בממוצע מאיש הקשר האחרון, מה שאומר ש-71% כלל לא הצליחו ליצור קשר עם האדם שביקשו.
אך במקביל לאכזבה מהמיתוס שיוצר שאננות וציפייה מוטעית שכל קשר שנרצה להגיע אליו יוכל להתממש, ישנה גם נקודה מעודדת – לדבריו של מייזנר "יצירת קשרים" היא יכולת נרכשת. לא כולם מקושרים בשש דרגות, אבל באמצעות לימוד, ניסיון ותרגול – נוכל להיות מקושרים לכל אחד באמצעות נטוורקינג. בספרו 29 אחוז מספק מייזנר אסטרטגיות פעולה לשיווק מפה לאוזן ל-52 שבועות: איך ליצור מאגר מידע של קשרים, איך להרחיב את מגוון הקשרים, מה צריך לשאול ועוד.
קוראים עכשיו
התחיל לקרוא לפני 3 חודשים
|
לקט ספרים מאת איוואן מייזנר
שם הספר |
---|
הנותן מקבל - סיפורו של ארגון BNI |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של איוואן מייזנר
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים