אנטומיה של ריצה - מדריך מאויר לשיפור כח, מהירות וסבולת בריצה / ג'ו פולאו

אנטומיה של ריצה

מדריך מאויר לשיפור כח, מהירות וסבולת בריצה

ג'ו פולאו & ד"ר פטריק מילרוי

יצא לאור ע"י הוצאת דיונון, בשנת 2011, פנאי ותחביבים » ספורט







ספר טוב דירוג של ארבעה כוכבים
4
100% בנות
0 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:47
1092 התעניינו בספר

תקציר הספר
מדריך מאויר שילמדך כיצד לשפר את ביצועי הריצה באמצעות חיזוק כח השרירים וייעול כל תנועה שאתה מבצע - וזאת תוך הפחתת הסיכון לפציעה. הספר כולל 50 תרגילים בעלי יעילות מירבית עבור הרץ. כל תרגיל מלווה בהנחיות ברורות ובאיור צבע המדגיש את קבוצות השרירים המסוימות הפועלות בתרגיל. כמו כן, כל תרגיל מלווה בהסבר לגבי חשיבותו ותרומתו של התרגיל לביצועי הריצה הלכה למעשה, וכך מבסס את השיפור בביצועי הריצה. תגלה כיצד לחזק את כח השרירים, להפחית את הסיכון לפציעות ולשפר את יעילות מחזור הפסיעה - וכל זאת לטובת שיפור המהירות והזרימה של תנועת הריצה. ספר זה מכין אותך לכל אתגר שעומד בדרכך. תמצא בו תרגילים לתנאי שטח מגוונים, למהירויות שונות, לריצות בעלייה ובשטח, למרתון ולריצות קצרות. כמו כן, תלמד כיצד להתמודד עם רוב הפציעות הנפוצות בקרב רצים, כמו כאבי גב תחתון, כאבי ברכיים, וקרעים בשרירים וברצועות. בין אם אתה רץ חובב ששואף לכבוש עוד פסגה במהירות ובכח, או אם אתה רץ תחרותי שמחפש אחר השיפור הנוסף שיוביל אותך לניצחון במרוץ, "אנטומיה של ריצה" יסייע לך להגיע למיטב הביצוע האישי.


הקורא עיר הקורא מתי
נועה_1 באר שבע לפני 3 שנים ו-11 חודשים מענה
הינשוף - להזמנה אנא התקשרו 0775600434 רעננה לפני 3 שנים ו-11 חודשים מענה
nira11 שמשית לפני 3 שנים מענה
שחר אלוף ראש העין לפני שנה ו-8 חודשים מענה
שאול הרדוף לפני 10 חודשים מענה
אוריק בנימינה לפני 4 חודשים מענה









©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ