![]() |
|
|
תקציר הספר
הספר כוחו של היועץ החינוכי - בית הספר כסביבה חינוכית מגדלת הוא בעל חשיבות גדולה לקהילת המחנכים בכלל וליועצים החינוכיים בפרט.
המחברים מציגים באופן שיטתי את "התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית" המבוססת על קישור בין פסיכותרפיה וחינוך. קישור מיוחד זה פותח על ידם, ועל ידי עמיתיהם באשלים, תוך התנסות רבת שנים בעבודה עם תלמידים ועל ידי עמיתיהם באשלים, תוך התנסות רבת שנים בעבודה עם תלמידים שהתפתחותם הרגשית-חברתית-לימודית נמצאת בסיכון גבוה.
הספר הוא חידוש מרענן המאפשר מבט לעולמם האישי והמקצועי של יועצים חינוכיים המבקשים להשפיע על האינטראקציה בין המסייעים לתלמידים.
הספר מאיר את הפוטנציאל ההשפעה שיש ליועץ החינוכי ביצירת תרבות בית ספרית המאופיינת בלמידה בצוות ועשייה משותפת. ההכשרה של יועצים חינוכיים, כמו גם הספר, מגבירים את הסיכויים ש"התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית" תוטמע בבתי ספר ברחבי הארץ ותלמידים רבים ייחלצו מהסיכון בו הם מצויים. (ד"ר רחל ארהרד, ראש המגמה לייעוץ בבית ספר לחינוך באוניברסיטת תל-אביב וראש היחידה למחקר ופיתוח בשירות הפסיכולוגי-הייעוצי.
ד"ר פלורה מור, פסיכותרפיסטית, ראש תחום פיתוח תוכניות לאוכלוסיות בסיכון במערכות חינוך באשלים. יוצרת ומובילה את התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית. מדריכה אנשי מקצוע ומסודות חינוך המתמודדים עם תלמידים בסיכון.
ד"ר איתמר לוריא, פסיכואנליטיקאי, מטפל ומדריך אנשי מקצוע בטיפול בילדים ומתבגרים בסיכון. מפתח ומוביל תוכניות חינוכיות פסיכו-חברתיות המקדמות את ההתמודדות של מערכות חינוך עם תלמידים בסיכון, באשלים.
המחברים מציגים באופן שיטתי את "התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית" המבוססת על קישור בין פסיכותרפיה וחינוך. קישור מיוחד זה פותח על ידם, ועל ידי עמיתיהם באשלים, תוך התנסות רבת שנים בעבודה עם תלמידים ועל ידי עמיתיהם באשלים, תוך התנסות רבת שנים בעבודה עם תלמידים שהתפתחותם הרגשית-חברתית-לימודית נמצאת בסיכון גבוה.
הספר הוא חידוש מרענן המאפשר מבט לעולמם האישי והמקצועי של יועצים חינוכיים המבקשים להשפיע על האינטראקציה בין המסייעים לתלמידים.
הספר מאיר את הפוטנציאל ההשפעה שיש ליועץ החינוכי ביצירת תרבות בית ספרית המאופיינת בלמידה בצוות ועשייה משותפת. ההכשרה של יועצים חינוכיים, כמו גם הספר, מגבירים את הסיכויים ש"התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית" תוטמע בבתי ספר ברחבי הארץ ותלמידים רבים ייחלצו מהסיכון בו הם מצויים. (ד"ר רחל ארהרד, ראש המגמה לייעוץ בבית ספר לחינוך באוניברסיטת תל-אביב וראש היחידה למחקר ופיתוח בשירות הפסיכולוגי-הייעוצי.
ד"ר פלורה מור, פסיכותרפיסטית, ראש תחום פיתוח תוכניות לאוכלוסיות בסיכון במערכות חינוך באשלים. יוצרת ומובילה את התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית. מדריכה אנשי מקצוע ומסודות חינוך המתמודדים עם תלמידים בסיכון.
ד"ר איתמר לוריא, פסיכואנליטיקאי, מטפל ומדריך אנשי מקצוע בטיפול בילדים ומתבגרים בסיכון. מפתח ומוביל תוכניות חינוכיות פסיכו-חברתיות המקדמות את ההתמודדות של מערכות חינוך עם תלמידים בסיכון, באשלים.
פרסומת
לקט ספרים מאת פלורה מור
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של פלורה מור
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים