|
|
|
תקציר הספר
חינוך והוראה הם מלאכת מחשבת מורכבת ורבת פנים, המחייבת התמודדות יומיומית. בספר זה ד"ר מירה קרניאלי מציעה למורה לאמץ את הגישה של "המורה כחוקר". גישה זו מתמקדת בפיתוח התכונות של המורה כאדם סקרן, צמא דעת, רגיש ואכפתי הבוחר בלמידה כדרך חיים. על פי גישה זו המורה יפעל כמדען החוקר את סביבת עבודתו.
במסגרת הספר ד"ר קרניאלי פורסת בפני הקורא מגוון כלים יישומיים ונגישים שהטמעתם אינה דורשת השקעה של משאבים כלכליים נוספים. גישת המורה כחוקר תסייע להעצמה אישית ומקצועית של המורה לשיפור ההוראה, חיזוק ופיתוח מורים ותלמידים כאחד, שיפור אקלים בית הספר, העלאת המוטיבציה ללמידה ולהפחתת האלימות בבתי הספר.
במסגרת הספר ד"ר קרניאלי פורסת בפני הקורא מגוון כלים יישומיים ונגישים שהטמעתם אינה דורשת השקעה של משאבים כלכליים נוספים. גישת המורה כחוקר תסייע להעצמה אישית ומקצועית של המורה לשיפור ההוראה, חיזוק ופיתוח מורים ותלמידים כאחד, שיפור אקלים בית הספר, העלאת המוטיבציה ללמידה ולהפחתת האלימות בבתי הספר.
פרסומת
לקט ספרים מאת מירה קרניאלי
| שם הספר |
|---|
| "המורה, שלא תגידי שאנחנו דפוקים" - מקומן של מערכת החינוך והקהילה בהתפתחותה של תת-תרבות נגד |
| האנושיות שבאדם - סוגיות אתיות במחקר החינוכי |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של מירה קרניאלי
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים