סודות הצרכן הישראלי - כל מה שצריך לדעת כדי למכור לישראלים / קרן אהרון

סודות הצרכן הישראלי

כל מה שצריך לדעת כדי למכור לישראלים

קרן אהרון








ספר טוב דירוג של ארבעה כוכבים
4
100% בנים
1 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:45
3776 התעניינו בספר


תקציר הספר
מת לדעת מה עובר ללקוחות שלך בראש? סודות הצרכן הישראלי סוקר עבורך, בצורה מעמיקה ומרתקת, את הקהלים השונים בחברה הישראלית ומספק תובנות צרכניות מפתיעות, שצטברו במהלך שני עשורים של מחקרי עומק עם אלפי צרכנים ישראלים. בכל פרק משולבים רעיונות יישומים אופרטיביים לניצול "כפתורי ההפעלה" של קהלי היעד ודוגמאות ממהלכים שיווקיים.

הספר היחיד שייתן לך תשובה לשאלות מה עושה להם את זה? מה כואב להם? מה מניע אותם? ומה פותח את ליבם? כי מי שמבין את הלקוחות שלו יכול לתת להם מה שהם צריכים, גם כשהם לא יודעים מה לבקש .

סודות הצרכן הישראלי הוא ספר חובה לכל מי שמוכר לישראלים, משווק להם, מפתח עבורם מוצרים ועושה איתם עסקים.

קרן אהרון
אוטוריטה ישראלית בהתנהגות צרכנים, בעלת למעלה מ-20 שנות התמחות בפסיכולוגיה שיווקית.
בשנת 1992 הקימה את "פוקוס- פסיכולוגיה ושיווק", הנותנת מענה שיווקי יישומי לעשרות לקוחות מקומיים ובינלאומיים בתחום התנהגות צרכנים. ביניהם: Orange, קוקה קולה, שטראוס, בנק לאומי, שופרסל ורבים אחרים.
כיום קרן מנצלת את התובנות הצרכניות גם לפיתוח מוצרים במסגרת מיזמים חדשים (start-ups).



פרסומת




©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ