חקר ביצועים כשירות ללקוח - (מודלים דטרמיניסטיים) / בן-עמי זוזוליה

חקר ביצועים כשירות ללקוח

(מודלים דטרמיניסטיים)

בן-עמי זוזוליה

יצא לאור ע"י הוצאת הוד עמי, בשנת 2010, מכיל 236 עמודים, מדע וטבע » מדעים מדויקים







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
1057 התעניינו בספר

תקציר הספר
הספר מיועד לקהל רחב של קוראים: לאנשים הלומדים חקר ביצועים (בכל הרמות), למנהלים המקבלים החלטות אופטימאליות על חלוקת משאבים מוגבלים בסביבה דטרמיניסטית (לא אקראית). כדי להבינו נדרש ידע מתמטי ברמה של בית-ספר תיכון.

הספר דן בבעיות נפוצות ומעשיות בתחום של אופטימיזציה לא-ליניארית, ליניארית ורקורסיבית. חלק גדול של הספר מוקדש לאמנות בניית מודלים מתמטיים לבעיות שבשטח. מוסברות בו גם שיטות לפתרון בעיות, כל שיטה מלווה בדוגמאות, ולכל פרק מצורפות בעיות פתורות. הספר קריא מאוד, ומטרתו להקל על הקורא להתמודד עם הקושי בקריאת ספרים מתמטיים.

הספר כתוב בשפה פשוטה ובקורטוב הומור ועליצות, יש בו שילוב של מתמטיקה ושפה המובנת לכול.

הקו המנחה של הספר הוא פרקטיקה, בבסיסו ולכל אורכו נידונות בעיות מעשיות בשטח - "חקר ביצועים כשירות ללקוח".

על המחבר:
בן-עמי זוזוליה הוא בעל תואר שני למתמטיקה ותואר שלישי לכלכלה המתמחה בפתרון בעיות אופטימיזציה בכלכלה וניהול. לימד "חקר ביצועים" כמרצה מן החוץ באוניברסיטאות תל-אביב ובן-גוריון שבנגב. שנים רבות היה מרצה לחקר ביצועים במכללת שנקר. במקביל עבד בתעשיות הי-טק ברוסיה ובארץ. פרסם עשרות מאמרים בכתבי עת אקדמיים ומקצועיים. בעל ניסיון מעשי רב בתחום יישומי שיטות חקר ביצועים בתעשייה.


הקורא עיר הקורא מתי
arik1510 כפר סבא לפני 7 שנים ו-3 חודשים מענה


פרסומת







©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ