|
|
|
תקציר הספר
אינספור מחקרים נערכו מתוך ניסיון להבין את הצרכן הטיפוסי ואת דפוסי התנהגותו, ומכאן להסיק על הדרך האופטימאלית לשווק עבורו.
מיליוני אנשים מרגישים שהקנייה היא אחת ההנאות בחיים.
הם מתייחסים לקנייה כאל הרפתקה או משחק: המטרה היא לנצח במשחק, למצוא מבצע נהדר, עסקה מדהימה או פריט יוצא דופן.
לפריט שהם קונים הם מתייחסים כאל שלל בציד האוצרות הגנוזים.
הספר ציידי האוצרות מציג מהפכה חדשה באסטרטגיית השיווק הגלובלית של המאה העשרים ואחת, ועוסק בהבנת השינוי בהתנהגות צרכנים ובכלים נכונים יותר לבניית אסטרטגיה שיווקית.
מייקל ג´ סילברסטיין הוא סמנכ"ל בכיר בחברת BCG (Boston Consulting Group), המספקת ייעוץ ניהולי ושיווקי לחברות מובילות רבות ברחבי העולם. החברה נחשבת לאחת משתי חברות הייעוץ היוקרתיות בעולם, והיא מחזיקה יותר מ-60 משרדים במדינות שונות.
על הספר:
"ספר חובה לכל מי שעוסק בשיווק קמעונאי. להבין את נפשו של הצרכן, לרגש, להלהיב ולשמור על עניין - זוהי מהות השיווק."
רמי שביט, בעלי המשביר החדש לצרכן, ניו פארם, קשרי תעופה
"מניסיוני למדתי כי הצרכן הישראלי הוא צרכן חכם המחפש מוצרים איכותיים וזולים. קריאה בספר הבהירה לי כי אני פועל בדרך הנכונה, ונותן מענה לישראלים המחפשים אחר ´שנמוך´."
רמי לוי, בעלי שיווק השקמה
"הספר הוא לא עוד ספר שיווק שישכב על השולחן שלך. ללא ספק, מדובר בספר חובה שישמש אותך רבות בנושא שיווק והתנהגות צרכנים. אם אתה מתכוון לקנות ספר אחד בלבד, כדאי שזה יהיה הספר הזה."
ניר גלילי, מנ"כל קבוצת שלמה
"ציידי אוצרות הוא ספר חובה לכל מנהל שמתכנן את האסטרטגיה לעשור הבא."
קובי מויסה, מנכ"ל אייס קנה ובנה
מיליוני אנשים מרגישים שהקנייה היא אחת ההנאות בחיים.
הם מתייחסים לקנייה כאל הרפתקה או משחק: המטרה היא לנצח במשחק, למצוא מבצע נהדר, עסקה מדהימה או פריט יוצא דופן.
לפריט שהם קונים הם מתייחסים כאל שלל בציד האוצרות הגנוזים.
הספר ציידי האוצרות מציג מהפכה חדשה באסטרטגיית השיווק הגלובלית של המאה העשרים ואחת, ועוסק בהבנת השינוי בהתנהגות צרכנים ובכלים נכונים יותר לבניית אסטרטגיה שיווקית.
מייקל ג´ סילברסטיין הוא סמנכ"ל בכיר בחברת BCG (Boston Consulting Group), המספקת ייעוץ ניהולי ושיווקי לחברות מובילות רבות ברחבי העולם. החברה נחשבת לאחת משתי חברות הייעוץ היוקרתיות בעולם, והיא מחזיקה יותר מ-60 משרדים במדינות שונות.
על הספר:
"ספר חובה לכל מי שעוסק בשיווק קמעונאי. להבין את נפשו של הצרכן, לרגש, להלהיב ולשמור על עניין - זוהי מהות השיווק."
רמי שביט, בעלי המשביר החדש לצרכן, ניו פארם, קשרי תעופה
"מניסיוני למדתי כי הצרכן הישראלי הוא צרכן חכם המחפש מוצרים איכותיים וזולים. קריאה בספר הבהירה לי כי אני פועל בדרך הנכונה, ונותן מענה לישראלים המחפשים אחר ´שנמוך´."
רמי לוי, בעלי שיווק השקמה
"הספר הוא לא עוד ספר שיווק שישכב על השולחן שלך. ללא ספק, מדובר בספר חובה שישמש אותך רבות בנושא שיווק והתנהגות צרכנים. אם אתה מתכוון לקנות ספר אחד בלבד, כדאי שזה יהיה הספר הזה."
ניר גלילי, מנ"כל קבוצת שלמה
"ציידי אוצרות הוא ספר חובה לכל מנהל שמתכנן את האסטרטגיה לעשור הבא."
קובי מויסה, מנכ"ל אייס קנה ובנה
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים