|
|
|
תקציר הספר
· בספר דרכים לרכישת מיומנויות להתמודדות אפקטיבית עם קונפליקטים. · נסיון להראות שניתן לשנות את החשיבה התחרותית לחשיבה משותפת של פתרון הקונפליקט שנוצר. · שיטת הגישור חודרת לכל תחומי החיים מתוך המגמה לצמצם את תופעת האלימות. · גישה זו מתאימה למערכת החינוך שמתפקידה לחנך בני אדם רגישים, חושבים ובעלי כישורי התמודדות בחברה. · השיטה נוסתה בהצלחה במערכת החינוך על כל גווניה. על המחברות: אירית לויתן, MSc בייעוץ והדרכה, אונ` סירקוז, ארה``ב, עוסקת בייעוץ חינוכי וארגוני. תחומי התמחותה הם פיתוח ארגוני של בתי ספר וגישור במערכת החינוך. עירית מלמד, MA בייעוץ חינוכי, אונ` חיפה, עוסקת בייעוץ חינוכי. תחומי התמחותה הם מניעת אלימות וגישור במערכת החינוך. מיכל פרוכטר, MA בעבודה סוציאלית, אונ` חיפה, עוסקת בטיפול זוגי ומשפחתי והתפתחות הילד. תחומי התמחותה הם גישור זוגי וגישור במערכת החינוך.
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים