הפסיכולוגיה של הפרסום / טלי פרידמן

הפסיכולוגיה של הפרסום

טלי פרידמן

יצא לאור ע"י הוצאת גלובס, בשנת 2003, מכיל 199 עמודים,







ספר מעולה דירוג של חמישה כוכבים
5
100% בנות
0 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:50
1922 התעניינו בספר


תקציר הספר
מה קורה למסר הפרסומי בדרכו הארוכה ממוחו של הפרסומאי ועד למוחו של הצרכן? איזו גישה פרסומית תעבוד טוב יותר על הצרכן? הומור, הפחדה, סחיטה רגשית? איך מבנה האישיות משפיע על החלטות הקניה של הצרכן? אלו פרסומות קל יותר לזכור ומדוע? איזה מבצע ייתפס כאטרקטיבי יותר? איך מונעים הימאסות של פרסומות? ספר ייחודי ומרתק זה עוסק באספקטים הפסיכולוגיים הקשורים לפרסום ולהתנהגות צרכנים ומלווה בדוגמאות רבות מקמפיינים מהארץ ומהעולם. כלי עבודה חיוני בארגז הכלים של כל פרסומאי, מפרסם, איש שיווק או תקשורת. ספר חובה גם לכל מי שמתעניין בתעשיית הפרסום המרתקת. טלי פרידמן, M.A בפסיכולוגיה, אוניברסיטת תל - אביב, מומחית להתנהגות צרכנים ולפסיכולוגיה של הפרסום. בעלת, טור ב"גלובס" העוסק בתחומים אלה.


הקורא עיר הקורא מתי
אירן רמת גן לפני 6 שנים ו-6 חודשים מענה
רחל בית שמש לפני 5 שנים ו-7 חודשים מענה
alon33 kiryat ono לפני 3 שנים ו-3 חודשים מענה
Ben ירושלים לפני שנה מענה






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ