![]() |
|
|
תקציר הספר
מה קורה בינינו לבין המותגים? למה אנחנו קונים אותם, מאמינים בהם ומזדהים עם תדמיתם ואיך, בלי שהרגשנו, הפכו מותגי - העל לאלים החדשים שלנו? בספר זה האלים המיתולוגיים יורדים לראשונה מהאולימפוס כדי לפגוש את היורשים שלהם - מותגי - העל. שלושת אלפי שנים מפרידות בין ניקה אלת - הניצחון לבין NIKE, מותג נעלי הספורט הנושא את שמה. שלושת אלפי שנים מפרידות בין הרמס שליח האלים לבין FEDEX אל - המשלוחים של ימינו, בין קופידון ל"נוקיה" הנאמנים לסיסמה CONNECTING PEAPLE, בין דיוניסוס אל - השיכר לבין "אבסולוט וודקה" ובין הדס אל - השאול למלאכי השאול הרכובים על "הארלי דיווידסון". מסתבר, כי פעם סגדנו לאלים קדמונים והיום אנו סוגדים לאלים חדשים - למותגים.
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים