» רשימות קריאה בהם מופיעים ספריו (4):
עסקים, כלכלה, ניהול, שיווק, יזמות, מנהיגות ומחשבים למכירה,
עסקים וכלכלה, ניהול ושיווק, ועזרה עצמית למכירה,
מעשיות, משלים, אגדות ומיתוסים למכירה,
תומחר ,
|
1.
|
|
מה קורה בינינו לבין המותגים? למה אנחנו קונים אותם, מאמינים בהם ומזדהים עם תדמיתם ואיך, בלי שהרגשנו, הפכו מותגי - העל לאלים החדשים שלנו? בספר זה האלים המיתולוגיים יורדים לראשונה מהאולימפוס כדי לפגוש את היורשים שלהם - מותגי - העל. שלושת אלפי שנים מפרידות בין ניקה אלת - הניצחון לבין NIKE, מותג נעלי הספורט הנושא את שמה. שלושת אלפי שנים מפרידות בין הרמס שליח האלים לבין FEDEX אל - המשלוחים של ימינו, בין קופידון ל"נוקיה" הנאמנים לסיסמה CONNECTING PEAPLE, בין דיוניסוס אל - השיכר לבין "אבסולוט וודקה" ובין הדס אל - השאול למלאכי השאול הרכובים על "הארלי דיווידסון". מסתבר, כי פעם סגדנו לאלים קדמונים והיום אנו סוגדים לאלים חדשים - למותגים....
|
|