![]() |
|
|
תקציר הספר
התפרצותה הדרמטית של טכנולוגיית המחשוב לעולמנו שינתה באופן מהותי תחומים רבים בחיינו. הרפואה, עולם העסקים, התקשורת, המחקר, הפרסום והצרכנות השתנו לבלי הכר. והחינוך, אף כי כל העוסקים בחינוך - החל בקברניטי החינוך וכלה בתלמידים - ערים לפוטנציאל הגלום בטכנולוגיה, בכל זאת אין מערכת החינוך מצליחה להיענות לאתגר זה ולנצלו ביעילות. לעיתים נדמה שזנב הטכנולוגיה מתחיל לכשכש בגוף החינוך, ולעיתים נדמה שהחינוך מגשש במבוכי הטכנולוגיה. ספרו של סלומון, פרי הגות ומחקר של שנים אחדות, מתמודד עם האפשרויות שהטכנולוגיה מציעה לחינוך. נקודת המוצא של סלומון אינה הטכנולוגיה ואף לא האפשרויות שהיא מציעה לחינוך, אלא דמותו המיוחלת של בוגר מערכת החינוך על רקע אפיוניה המיוחדים של החברה שבה יצטרך לתפקד. סלומון מתאר סביבות לימוד חדשניות, שבמסגרתן ניתן לטפח את הבוגר המיוחל ושמימושן תלוי במידה רבה בשימושים חכמים של הטכנולוגיה. ספר זה עוסק בשאלות תיאורטיות ומעשיות כאחד ומשלב על ידי כך את המופשט עם הקונקרטי, את הפילוסופי והפסיכולוגי עם הפדגוגי - המעשי. זהו ספר חובה לכל מי שפיתוח החינוך בעידן זה קרוב לליבו.
קוראים עכשיו
התחילה לקרוא לפני 13 שנים ו-9 חודשים
|
לקט ספרים מאת גבריאל סלומון
שם הספר |
---|
תקשורת |
תקשורת - מושגים בדיון החינוכי |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של גבריאל סלומון
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים