מצוינות בשירות: מדיבורים למעשים : מקסום רווחים משירות לקוחות בשבעה צעדים נדב גולדשמידט |
מצוינות בשירות: מדיבורים למעשים : מקסום רווחים משירות לקוחות בשבעה צעדיםנדב גולדשמידט
יצא לאור ע"י הוצאת הקריה האקדמית אונו, בשנת 2008,
|
|
פרסומת
לקט ספרים מאת נדב גולדשמידט
שם הספר |
---|
מצוינות בשירות: מדיבורים למעשה |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של נדב גולדשמידט
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים