![]() |
|
|
תקציר הספר
מתוך ראשי הפרקים בספר: מדיניות ומדיניות ציבורית; מרכיבים מבניים במפת התקשורת בישראל; צריכת שירותי תקשורת בישראל; התפתחות שירותי התקשורת בישראל; תפקידי המדינה ורשויותיה ומידת מעורבותם; רגולציה, דה - רגולציה ורה - רגולציה; מונופולים ותחרותיות; הפרטה ומסחור; על יוזמה פרטית - ופירטית; בעלויות צולבות ובעלים זרים; גורם הכלכלי במדיניות התקשורת בישראל; ה'רייטינג'; הפקה מקומית ויבוא תוכניות;
בידור להמונים או איכות למעטים? שידורים חינוכיים - ובעיתיים; רשת האינטרנט ואתרים בעיתיים; צנזורה, חופש המידע וחופש הדיון; זכויות הציבור ומעורבותו בשידורים; המערכת המשפטית ואתיקה בשידור; תופעת ההתלכדות (Convergence); תהליכים ודילמות בעיצוב מדיניות תקשורת בישראל; ועדות כמנגנון לגיבוש מדיניות בישראל.
בידור להמונים או איכות למעטים? שידורים חינוכיים - ובעיתיים; רשת האינטרנט ואתרים בעיתיים; צנזורה, חופש המידע וחופש הדיון; זכויות הציבור ומעורבותו בשידורים; המערכת המשפטית ואתיקה בשידור; תופעת ההתלכדות (Convergence); תהליכים ודילמות בעיצוב מדיניות תקשורת בישראל; ועדות כמנגנון לגיבוש מדיניות בישראל.
הקורא | עיר הקורא | מתי | |
---|---|---|---|
דודו | כפר יונה | לפני 14 שנים ו-10 חודשים | מענה |
רשימות קריאה בהן מופיע מדיניות תקשורת בישראל
למכירה עד 20 ש'ח
|
נינה
בת מתל-אביב,ר'ג,גבעתיים,מכבים רעות,משלוחים עד הבית באיזור גוש דן
רשימת הקריאה עודכנה לפני 16 שעות
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים