בניית מוניטין באמצעות שרות הולם ללקוח / מאיר לירז

בניית מוניטין באמצעות שרות הולם ללקוח

מאיר לירז

יצא לאור ע"י הוצאת עצמית, מכיל 175 עמודים, ספרי עזר »







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
1465 התעניינו בספר


תקציר הספר
מדריך מעשי לשיפור התדמית ובניית מוניטין לעסק באמצעות מערכת השירות ללקוח


רשימות קריאה בהן מופיע בניית מוניטין באמצעות שרות הולם ללקוח

משא ומתן מוצלח שיטות יעילות לפתרון
רוברט בי מאדוקס

סודות ההצלחה במכירות
מאיר לירז
ניהול שיווק משא ומתן קריירה ודיבור בפני קהל | גל ספרים בת 44 מזכרון יעקב/ קיסריה/ בנימינה/ חוף הכרמל/ חדרה/ חיפה/ משלוח רשימת הקריאה עודכנה לפני 7 חודשים


פרסומת

מאיר לירז (סופר על המוקד)
מאיר לירז הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום (אוניברסיטת ניו-יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג'י). שימש ראש מדור nברות בת בחב' תדיראן, כיהן כמנכ"ל החברה הניו-יורקית "סאן גולד קורפ.", מאיר לירז סיפק ... המשך לקרוא






©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ