בגלל שההר שם - הסיפור שהמאחורי ההצלחה של orange / עמיקם כהן

בגלל שההר שם

הסיפור שהמאחורי ההצלחה של orange

עמיקם כהן

יצא לאור ע"י הוצאת משכל, בשנת 2007, מכיל 238 עמודים, עסקים וכלכלה » סיפורי הצלחה







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
1633 התעניינו בספר

תקציר הספר
"ההצעה להקים חברה שאמורה לחדור לשוק הסלולר ולהיכנס לתחרות קשה ומאסיבית, אתגרה, ריתקה וקסמה לי בעיקר כיוון שבאופיי, כשאני רואה את ההר ממולי, אינני יכול שלא לכבוש אותו" בגלל שההר שם זהו סיפור של הצלחה, כפי שהיא נראית בעיני של עמיקם כהן, מי שחתום ביחד עם הצוות שלו על אחת ההצלחות העסקיות המרשימה בישראל: חברת פרטנר תקשורת. זוהי הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של ההקמה של הניהול היומיומי של חברת ענק בשוק תחרותי שבו הסביבה העסקית משתנה חדשות לבקרים. עמיקם כהן מספר את הסיפור האמיתי על חבלי הלידה ועל ההתמודדות היומיומית עם משברים, על עיצוב האסטרטגיה של החברה ועל ההצלחות והקשיים בדרך, להפוך את חברת פרטנר לאחת החברות המצליחות בעולם. זהו סיפור רווי ביצרים, בחוויות מאלפות ובהתמודות עם אתגרים. זהו סיפור שיקסום לכל המתעניין בשוק התקשורת בישראל, ובכסף הגדול ובאמת שעומד מאחורי אמנות הניהול. עמיקם כהן, מקימה של חברת 'פרטנר תקשורת' ומנכ"ל החברה בתשע שנותיה הראשונות. בעל מסלול מקצועי של תפקידי ניהול בכירים בתדיראן. לפני שלקח על עצמו את אתגר הקמת 'פרטנר' בשנת 1998, כיהן כמנכ"ל הראשון של חברת שטראוס אשר אינו מבני המשפחה וכמנכ"ל חברת עלית.



פרסומת



התחילה לקרוא לפני 13 שנים ו-9 חודשים








©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ