|
|
|
תקציר הספר
בספר זה תמצאו מבוא תיאורטי לאנדרגוגיה, המושג שמתאר את הלמידה וההתפתחות של מבוגרים. זו סקירה נגישה אך מעמיקה של 200 שנות רעיונות שהתגלגלו בין יבשות, הוגים ותיאוריות - מ-1833 ועד היום. תמצאו כאן תשובות לשאלות כמו: מהי למידה של מבוגרים? מיהם בכלל מבוגרים? מהו הקשר לפדגוגיה וליוטוגוגיה? ומהן התיאוריות המרכזיות בתחום?
מטרת הספר היא ליצור גשר תיאורטי ולהניע שיח יישומי. בהתאמה, יש כאן מבוא בסיסי לרעיונות ולתפיסות של אנדרגוגיה. בנוסף, ברוח הלמידה הטרנספורמטיבית המוצגת בספר, ישנן גם "עצירות לחשיבה" שמזמינות את הקוראים לחשיבה מחודשת על הדרך בה אנו מלמדים ולומדים וזאת לצד הזמנה להמשיך לחקור את עולם הלמידה המרתק של מבוגרים.
הספר מיועד לכל מי שמתעניין בלמידה (גם של ילדים ובני נוער), למי שעוסקים במחקר, הנחיה, הכשרה, הוראה ופיתוח למידה, ולכל מי שיש לו או לה סקרנות ורוצה להעמיק את ההבנה בתחום.
ולמה יש על הכריכה קקטוס? התשובה בפרק הסיכום של הספר...
מטרת הספר היא ליצור גשר תיאורטי ולהניע שיח יישומי. בהתאמה, יש כאן מבוא בסיסי לרעיונות ולתפיסות של אנדרגוגיה. בנוסף, ברוח הלמידה הטרנספורמטיבית המוצגת בספר, ישנן גם "עצירות לחשיבה" שמזמינות את הקוראים לחשיבה מחודשת על הדרך בה אנו מלמדים ולומדים וזאת לצד הזמנה להמשיך לחקור את עולם הלמידה המרתק של מבוגרים.
הספר מיועד לכל מי שמתעניין בלמידה (גם של ילדים ובני נוער), למי שעוסקים במחקר, הנחיה, הכשרה, הוראה ופיתוח למידה, ולכל מי שיש לו או לה סקרנות ורוצה להעמיק את ההבנה בתחום.
ולמה יש על הכריכה קקטוס? התשובה בפרק הסיכום של הספר...
פרסומת