נח הלפרין

נח הלפרין

סופר


1.
יחסי-הציבור יוצרים בעידן המתקדם את הדימוי והתדמית לאישים, לגופים, לממשלות ולמדינות. שעה, שהתקשורת מהווה ומשמשת בבואה להתרחשות - יחסי-הציבור כמעט שיוצרים אותה. כל גורם בעל זיקה אל הציבור המצפה ליחסי-גומלין, אינו יכול להרשות לעצמו להתנהל ללא מערכת של יחיסי-ציבור. נאמר כבר: ``אין מדינאי גרוע - יש לו פשוט יחסי-ציבור גרועים``. נח הלפרין - עיתונאי המנהל המקצועי של המרכז הישראלי לתקשורת המונים. מזכ``ל איגוד העורכים והעיתונאים של כתבי-העת בישראל ויו``ר הוועדה להדרכה והשתלמות באיגוד. מרצה לתקשורת המונים ויחסי ציבור במסגרות לימוד ייחודיות. עורך את ``במת העורכים``, בוגר החוג לחינוך חברתי באוניברסיטת חיפה. מלמד עיתונאות בבתי-ספר תיכוניים. חבר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור....

2.
המונח יועץ תקשורת, קיבל לאחרונה תנופה בישראל כמושג מקצועי לכל דבר. מדובר בענף הדורש מיומנות ומקצוענות תקשורתית רחבה, תוך כדי הכרת המדיה והתמצאות בנבכי התקשורת הישראלית. ספר זה מהווה כלי עזר חיוני ביותר לעוסקים ולמתעדים לעסוק במתן יעוץ תקשורתי ופוליטי לאישים ולנבחרים. מבנה הספר מושתת על נקודות רצף במטרה להבין כיצד חודרים תקשורת. זהו ספר המבטא נקודות מבט להשגת המטרה....

3.
4.
שערים כידוע נתמכים היטב משני צדדים על מנת שהכניסה תהיה בטוחה לעוברים בשער. הכניסה לעולם התקשורת על מנת שתהיה נכונה, מחייבת ידע בסיסי, התמצאות בהבנת העקרונות, הכרת המדיה על ענפיה השונים: עיתונות, טלוויזיה, רדיו, יחסי ציבור, דוברות ויעוץ תקשורת. במדינה שהיא צרכנית תקשורת מהמובילות בעולם, אנו מצווים למקצועיות והתנסות. דפים אלה משלבים עבורך את עיקרי הדברים לטעימה תקשורתית המשאירה טעם של עוד. נח הלפרין עיתונאי, מזכ``ל איגוד העורכים והעיתונאים של כתבי העת בישראל. מנהל החוג לדוברות באוניברסיטת חיפה (לימודי חוץ). ראש התכנית לייעוץ תקשורת אוניברסיטת חיפה (שלוחת ת``א). הקים וניהל את מגמת התקשורת של אוניברסיטת UNISA בישראל. מרצה לתקשורת בשלוחת אוניברסיטת ``לטביה``. עורך העיתון ``טלויזיה בחדשות``....

5.
6.
סוד עוצמתה של התקשורת, גלוי זה מכבר ומהווה סוד גלוי חשוף וחושף. לנגד עינינו מתחולל המהפך התקשורתי שיוצר ע"י אנשים בדיו של עט, באותיות של עופרת, בדפוס נייר העיתון והמקרופון. כיום המידע זורם ומשתלט כשמתג המחשב הוא כסטיק מטוס הסילון המהיר, שאם לא תשלוט בו נכון, עולם זה ישתלט עליך ובמהירות. מבול המידע הזורם ופורץ באינטרנט, מדהים ומהמם. זוהי תורת התקשורת כיום. בדפים קצרים אלה, מצויים ההיבטים האיסטרטגיים לניתוח דרך קבלת ההחלטות ביזמות תקשורתית הצוברות תאוצה של מנהרת הזמן באנרגיות המתמלאות כל העת....

7.
התקשורת שינתה פניה. למול עינינו התוהות חל המהפך התקשורתי, שאך לא מזמן יכולנו רק לדמיין כי אכן יתרחש. התקשורת רואה הכל, דבר לא נסתר מעיניה בהיבט היקפי של כפר תקשורת גלובלי אחד. המציאות מדהימה בתקשורת עוצמתית, ההולמת את הכינויים שדבקו בה "המעצמה השביעית" ו"מעצמת-העל", שהכל מתגמד נוכח יכולתה הביצועית והחודרנית. היא בעלת השפעה מהותית בשאלותיה הנוקבות, ולא תרפה עד לקבלת המענה, שזכותו ואף חובתו של הציבור לדעת, עפ"י קודים תקשורתיים המובאים בספר זה....

8.
9.
10.
11.
מדגמים מייצגים בתקשורת ובעסקים סוד עוצמתה של התקשורת, גלוי זה מכבר ומהווה סוד גלוי חשוף וחושף. לנגד עינינו מתחולל המהפך התקשורתי שיוצר ע"י אנשים בדיו של עט, באותיות של עופרת, בדפוס נייר העיתון והמקרופון. כיום המידע זורם ומשתלט כשמתג המחשב הוא כסטיק מטוס הסילון המהיר, שאם לא תשלוט בו נכון, עולם זה ישתלט עליך ובמהירות. מבול המידע הזורם ופורץ באינטרנט, מדהים ומהמם. זוהי תורת התקשורת כיום. בדפים קצרים אלה, מצויים ההיבטים האיסטרטגיים לניתוח דרך קבלת ההחלטות ביזמות תקשורתית הצוברות תאוצה של מנהרת הזמן באנרגיות המתמלאות כל העת. המחבר נח הלפרין עיתונאי. מרצה לתקשורת המונים במסגרות אקדמיות. מחבר שורה ארוכה של ספרי תקשורת שחלקם מהווים ספרי חובה ללימודים אקדמיים. מנהל תוכנית הלימוד לדוברות' תקשורת פוליטית וייעוץ תקשורת במסגרת לימודי החוץ באוניברסיטת חיפה. מרצה בנושאי התקשורת והתקשורת הבינאישית בשלוחת אונ' לטביה בישראל. יו"ר ועדת הקשר עם לשכת העיתונות הממשלתית מטעם האיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית....

12.
13.
14.
15.
האתגר הגדול ביותר העומד בפני איש העסקים הישראלי הוא להצליח במישור הבינלאומי.לפיכך קיימת חשיבות עליונה להיות בקיא ברזי ההתנהגות והקודים העסקיים הנהוגים במדינה אליה מתעתד איש העסקים להגיע ולהצליח במשא ומתן עם עמיתו מאותה מדינה. המפגש העסקי מתחיל בהכנה מדוקדקת ובלימוד קפדני של קודי ההתנהגות העוסקים הנהוגים במדינת היעד,עוד בטרם יציאתו של איש העסקים הישראלי לחו"ל.התמקצעות ושליטה בקודים הנהוגים בעולם העסקים הבינלאומי עשויה לפתוח בפני היזם הישראלי שער לעולם העסקים הבינלאומי במהירות ובקלות רבה,ספר זה הוא המפתח הראשוני לתיבת ההצלחה העסקית בארץ ובעולם....

16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.





©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ