מדגמי תקשורת - מדגמים מייצגים בתקשורת ובעסקים / נח הלפרין

מדגמי תקשורת

מדגמים מייצגים בתקשורת ובעסקים

נח הלפרין

בשנת 2001,







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
235 התעניינו בספר

תקציר הספר
מדגמים מייצגים בתקשורת ובעסקים סוד עוצמתה של התקשורת, גלוי זה מכבר ומהווה סוד גלוי חשוף וחושף. לנגד עינינו מתחולל המהפך התקשורתי שיוצר ע"י אנשים בדיו של עט, באותיות של עופרת, בדפוס נייר העיתון והמקרופון. כיום המידע זורם ומשתלט כשמתג המחשב הוא כסטיק מטוס הסילון המהיר, שאם לא תשלוט בו נכון, עולם זה ישתלט עליך ובמהירות. מבול המידע הזורם ופורץ באינטרנט, מדהים ומהמם. זוהי תורת התקשורת כיום. בדפים קצרים אלה, מצויים ההיבטים האיסטרטגיים לניתוח דרך קבלת ההחלטות ביזמות תקשורתית הצוברות תאוצה של מנהרת הזמן באנרגיות המתמלאות כל העת. המחבר נח הלפרין עיתונאי. מרצה לתקשורת המונים במסגרות אקדמיות. מחבר שורה ארוכה של ספרי תקשורת שחלקם מהווים ספרי חובה ללימודים אקדמיים. מנהל תוכנית הלימוד לדוברות' תקשורת פוליטית וייעוץ תקשורת במסגרת לימודי החוץ באוניברסיטת חיפה. מרצה בנושאי התקשורת והתקשורת הבינאישית בשלוחת אונ' לטביה בישראל. יו"ר ועדת הקשר עם לשכת העיתונות הממשלתית מטעם האיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית.







©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ