מוצר מצליח הוא מוצר טוב – זוהי הדעה הרווחת, נכון? נכון, אך אין די בזה כלל וכלל. כדי להפוך מוצר למצליח, נדרשת הרבה יותר מהשקעה באיכות של המוצר. אנשי שיווק קוראים לזה: מערכת שיווקית כוללת. באמצעות מערכת זו, המורכבת מטכניקות מניפולטיביות, גורמים אנשי השיווק לנו, הצרכנים, לרכוש מוצרים שלא תכננו לרכוש, מניעים אותנו להשפיע על חברינו לרכוש
המלצת העורך:
"רנדי פאוש גוסס, אבל מלמד בימיו האחרונים מיליוני בני אדם איך לחיות", כך נפתחה רשימה על אודות רנדי פאוש, פרופסור למדעי המחשב מאוניברסיטת קרנגי-מלון, שפורסמה בגיליון 100 האנשים המשפיעים בעולם לשנת 2008 של המגזין היוקרתי "טיים". ואכן, מאז יצא בארצות הברית ספרו של פאוש, "ההרצאה האחרונה", שנכתב בשיתוף העיתונאי האמריקאי ג'פרי זס